ja så slipper i ikke for os mere. Vi mødte ind til igang sættelse kl 8,30 og kl 9,10 fik jeg lagt en stik pille op da jeg ikke var åben nok til at de kunne tage vandet. Fik besked på at hvis ikke jeg havde fået veer skulle vil komme igen kl 16, ved 14 tiden fik jeg de der stik pille veer (som de ikke mener var rigtige veer) mødte ind på FG kl 16 og kl 16.45 tog de vandet. Kl ca 17 fik jeg de første rigtige veer. omkring kl 18,40 blev de til presse veer, men var kun 6 cm åben så måtte ikke presse med på dem, skulle så lige op og stå for at komme op over en sække stol, men nåede aldrig så langt for da jeg kom op at stå gled hun helt ned så jeg var helt åben og hun stod lige inden for, de troede vist ikke rigtig på det da jeg sagde at nu var det nu, men op på briksen skulle jeg absolut igen og kl 18,53 er Nanna født efter 2 presse veer på briksen. De skal sgu lære at når jeg siger at nu er det nu, så er det NU, godt jeg var den eneste der havde gang i at føde, så både jordemoder og den studerende var på stuen da det gik løs. Nu vil vi køre ud og hentede 3 store, rigtig god dag til jer alle sammen.
Knus Louise
Anmeld