Baby-bleer ? hva for nogen er bedst til nyfødte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Annana89

Amandas-mor skriver:

Jeg tror helt klart at stofbleer er bedre for barnet, men hvis I gerne vil bruge alm. bleer, så vil jeg varmt anbefale dem fra Løvbjerg som hedder Bamboo. De er astma og allergi testede og svanemærkede og de er billige. 50 kr pr pakke tror jeg nok  

Dem fra Rema har vi mega dårlige erfaringer med. Amanda tissede og lavede hele tiden ved siden af og især da hun var nyfødt hvor afføringen tit tangerer suppe i konsistensen  

Kan du linke til bamboobleerne? De lyder som et spændende alternativ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

S.Maria

Nu prøvede jeg lidt af hvert da mit barn var nyfødt. Dem jeg syntes var bedst var helt klart libero. Købte dem i Kiwi for så kunne man få hver 4. pakke gratis :-) Dem fra Rema 1000 var alt for firkantede og stive i det. Ihvertfald dem i den helt lille størrelse. Nu bruger jeg dem dog igen, da de er meget bedre i pasform når man kommer op i de større størrelser. 

Anmeld

30. april 2012

Fenja09

MiaLarsen skriver:

jeg har termin om 6 dage og skal til og købe nogen bleer så det er på plads til min lille dreng snart kommer

også ville jeg lige spørge jer kvinder om hva for nogen der er bedst og købe, 

er det rigtigt dem fra Aldi eller Lidl er bedst eller er det bare en skrøne

Vi brugte Libero da vores Alberte var nyfødt og nogle måneder frem - dem fra Rema fungerede slet ikke for os og heller ikke dem fra Aldi. Idag bruger vi Pampers.

/Fenja

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Annana89 skriver:

Kan du linke til bamboobleerne? De lyder som et spændende alternativ!

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1331&gclid=CKmfp8aX4a8CFU4lfAodJ1EWBQ

Det er dem her, som de også sælger i Løvbjerg  

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Herhjemme bruger vi Libero

Anmeld

2. maj 2012

vitapigen

Libero er det eneste vi har brugt og hel klar et godt valg for os

Anmeld

2. maj 2012

Emily2012<3

Vi bruger libero (ble str 1+2) men skrifter til LIDL's når hun bliver stor nok til det (ble str 3).. Vi brugte LIDL's til min kærestes dreng og de er både gode OG billige..  

Vi prøvede Rema1000 og de er bare SÅ ringe..

Det er ligesom de mangler noget elastik til at holde det INDEN i bleen.. Og det er jo sådan set formålet med bleer..

Men kan KLART anbefale Libero eller LIDL's bleer..

Anmeld

2. maj 2012

Trine89

Vi brugte libero den første uges tid da det var dem de også havde på syghuset. men den fik hun pludselig ble-eksem af. og pampers kunne hun heller ikke bruge.. så brugte vi dem fra anglamark, indtil hun skulle i str 3. Derfra gik vi over til Vibelle (fra aldi).

Lige i den periode hvor Caia var helt lille havde de ikke de str 2 bleer i den aldi der lå lige her nede i byen, og vi magtede ikke lige at skulle gå HELT op til den anden Aldi.. men hun skulle heldigvis ret hurtigt i str 3 (tror hun var 1½ mdr) og siden har vi brugt bleerne fra Aldi og vi har kun haft små uheld, men det var været fordi bleen ikke har siddet helt ordenligt på hende (hun er lidt af en vildbasse på pulsebordet så det kan godt være svært nogen gange.. )

Anmeld

2. maj 2012

LR85

MiaLarsen skriver:

jeg har termin om 6 dage og skal til og købe nogen bleer så det er på plads til min lille dreng snart kommer

REMA 1000,REMA 1000 og igen REMA 1000. De har de bedste bleer i alle størrelser, og billigste og sundeste  

Anmeld

2. maj 2012

dola

MiaLarsen skriver:

Så længe det lille pus stadig havde en navlestump synes jeg at Liberos er de bedste, men ellers er jeg meget glad for Remas, de er billige og gode!

Min gamle chef sværgede til dem fra Aldi, som hun har brugt til alle hendes 3 unger.

Du kan jo evt hende baby pakker!! Hvis du melder dig ind i libero klubben kan du hende en fin prøvepakke fra Føtex el Bilka(bla. libero bleer), klub baby matas har også baby prøvepakker(lidt cremer og en sutteflaske), det samme har Babysam der får du også en blespand og pampers bleer og så er der også Rema som også har sådan en gratid opstarts pakke med bleer og bamser og andet rigtigt godt.. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.