Baby-bleer ? hva for nogen er bedst til nyfødte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.318 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. april 2012

MiaLarsen

jeg har termin om 6 dage og skal til og købe nogen bleer så det er på plads til min lille dreng snart kommer

også ville jeg lige spørge jer kvinder om hva for nogen der er bedst og købe, 

er det rigtigt dem fra Aldi eller Lidl er bedst eller er det bare en skrøne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Annana89

Jeg skal selv til at være mor og har hørt og læst nu flere steder at dem fra Rema er rigtig gode. De er også astma og allergi godkente og koster ikek en bondegård!

Men det er nok en smagssag kunen jeg forestille mig!

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

MiaLarsen skriver:

jeg har termin om 6 dage og skal til og købe nogen bleer så det er på plads til min lille dreng snart kommer

Vi er absolut glade for Rema1000. Og vi har prøvet alle mærker. De dårligste til vores dreng var Libero og Huggies.

Anmeld

30. april 2012

MiaLarsen

jeg ar ikke en rema1000 i den by jeg bor i nemlig .. mega træls så. 

gider ikke og tage med tog vær gang jeg skal have nogen bleer hehe

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

jeg prøvede flere forskellige, og det var bare Libero og pampers der var de blødeste og rareste for baby at have på..

de andre forskellige bleer skifter vi imellem nu, men som baby der brugte vi libero og pampers på grund af at de andre simpelthen var for stive..

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

MiaLarsen skriver:

Jeg købte Libero til at starte med (også dem der var med i startpakkerne) - det var også dem de havde på barselsgangen, men nu er vi gået over til Vibelle fra Aldi 

Jeg kan klart anbefale Vibelle, men ved ikke hvordan de sidder på nyfødte 

Anmeld

30. april 2012

Laura.

MiaLarsen skriver:

Uha, du kan få mange forskellige bud. Selv bruger jeg dem fra Aldi da vi synes at de er bedst til vores datter. Samtidig, så har Rema1000`sens bleer vundet en "Best i test", men de var tilgengæld ikke så gode til vores datter. Det kan nok godt ske at I køber lidt forskelligt før I funder ud af, hvad I synes er bedst til jeres barn.

Anmeld

30. april 2012

MiaLarsen

Må prøve og se hvordan de er for har en pakke med 5 bleer i sådan en pakke jeg fik med i en starspakke så hvis de er bløde og gode så ville jeg da købe dem

Anmeld

30. april 2012

anynom

Vi brugte og bruger libero - klart den bedste pasform og sugeevne til vores bette Rema's bleer til nyfødte synes jeg er stive og ubehagelige.

Anmeld

30. april 2012

Tona

MiaLarsen skriver:

Jeg tror helt klart at stofbleer er bedre for barnet, men hvis I gerne vil bruge alm. bleer, så vil jeg varmt anbefale dem fra Løvbjerg som hedder Bamboo. De er astma og allergi testede og svanemærkede og de er billige. 50 kr pr pakke tror jeg nok  

Dem fra Rema har vi mega dårlige erfaringer med. Amanda tissede og lavede hele tiden ved siden af og især da hun var nyfødt hvor afføringen tit tangerer suppe i konsistensen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.