Hjælp til min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

annec

StineW79 skriver:

Hva med en pålægskagemand? Der bager du bare bunden dagen før, også ligger du pålæg og grønt på som du har lyst til! Det er mega nemt at lave og lækkert! Vh stine

Havdrejer faktisk tænkt lidt på. Men er virkelig en skovl til at bage. Er det nemt nok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

annec

An&Jo skriver:

ja det kan du sagtens lave..

Jamen det er tærter med foreksempel pore og bacon osv, du kan putte alt deri.. du kan købe dejen færdig blandet så du bare skal blande vand i hvis det er, og der bagpå er der også serveringsforslag..

Ja okay. Det var da en god ide! 

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
annec skriver:

Havdrejer faktisk tænkt lidt på. Men er virkelig en skovl til at bage. Er det nemt nok? 

Meget nemt. Ka lige sende en How to sener, hvis det er! Vh stine

Anmeld

30. april 2012

annec

Mutti2B skriver:

Ja som der også bliver foreslået nogle tærter og så måske en pastasalat ( nem og billig ). Måske en omgang frikadeller og kartoffelsalat.

Ellers ville det letteste være at købe en masse forskelligt pålæg og lækkert brød. Det der ikke bliver spist kan nemlig fryses ned og så er der altid til madpakken . Så kog nogle æg og varm en leverpostej til

Jeps :-) troR det er det jeg gøre. 

Anmeld

30. april 2012

Dot D

Her laver jeg næsten altid boller(gerne grove) - også til frokost tid... Vi får så lækkert pålæg til, lun leverpostej m. bacon og noget scramble eggs til. Så det er sådan lidt frokost agtigt.

De første mange gange havde jeg også rugbrød til, men det var kun bollerne, der blev spist, så det er jeg stoppet med

Så sidder vi ved bordet, når vi har spist færdigt og snakken går, også kommer der kaffe og kage på bordet...

Så jeg synes godt du kan, det går i hvert fald rigtigt godt her, hi hi, og det er DIN fødselsdag - ikke din mors.....

Håber du får en dejlig dag

Anmeld

30. april 2012

annec

Dot D skriver:

Her laver jeg næsten altid boller(gerne grove) - også til frokost tid... Vi får så lækkert pålæg til, lun leverpostej m. bacon og noget scramble eggs til. Så det er sådan lidt frokost agtigt.

De første mange gange havde jeg også rugbrød til, men det var kun bollerne, der blev spist, så det er jeg stoppet med

Så sidder vi ved bordet, når vi har spist færdigt og snakken går, også kommer der kaffe og kage på bordet...

Så jeg synes godt du kan, det går i hvert fald rigtigt godt her, hi hi, og det er DIN fødselsdag - ikke din mors.....

Ja nemlig og mange tak

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

Jeg ville heller ikke servere boller og kage til frokost, så ville jeg i hvert fald servere nogle lækre grovboller med pålæg til, men det synes jeg så også godt man kan! Du kan evt. købe et lækkert rugbrød eller to, hvis du gerne vil sikre dig, at alle får noget de synes er frokost!

Det nemmeste er jo klart at købe forskelligt pålæg, tilbehør og grøntsager og lade folk lave deres egen "smørbrød" af enten boller eller rugbrød

Jeg ville nok sørge for at der var noget karse, purløg, peberfrugt, agurk, tomat og måske noget italiensk salat og sådan noget, alt efter hvad du selvfølgelig servere af pålæg

Og så så jeg lige at du selv skrev noget med fiskefilet og frikadeller og det synes jeg sagtens du kan servere!

Kan du have en skøn fødselsdag

Anmeld

30. april 2012

annec

tarkoflen skriver:

Jeg ville heller ikke servere boller og kage til frokost, så ville jeg i hvert fald servere nogle lækre grovboller med pålæg til, men det synes jeg så også godt man kan! Du kan evt. købe et lækkert rugbrød eller to, hvis du gerne vil sikre dig, at alle får noget de synes er frokost!

Det nemmeste er jo klart at købe forskelligt pålæg, tilbehør og grøntsager og lade folk lave deres egen "smørbrød" af enten boller eller rugbrød

Jeg ville nok sørge for at der var noget karse, purløg, peberfrugt, agurk, tomat og måske noget italiensk salat og sådan noget, alt efter hvad du selvfølgelig servere af pålæg

Og så så jeg lige at du selv skrev noget med fiskefilet og frikadeller og det synes jeg sagtens du kan servere!

Kan du have en skøn fødselsdag

Mange tak :-)

Anmeld

30. april 2012

Muffin_girl

annec skriver:

Jeg skal holde 20års fødselsdag for min familie her på lørdag. Vi bliver 24 mennesker. Har inviteret dem til kl 12. 

Men jeg havde tænkt mig at lave boller og kage. Men det har min mor lige ringet og sagt at det kan man i hvert fald ikke kl 12. 

Hvad syntes i? Og har i andre ideer?

Altså så ville jeg måske købe nogle frosne frikadeller, leverpostej, bacon, hamburryg, rullepølse osv.. Helt almindelig pålæg.. Og så bage købe noget godt rugbrød, og nogle gode boller.. Eller bage dem selv.. Og så bare lave en bradepandekage til kaffe  

Det er for mig billigt og enkelt.. 

Ellers skal du invitere dem til kl 14 i stedet  

Anmeld

30. april 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Lyder som min fødselsdag hehe .. Sådan gør jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.