Hjælp til min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.505 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. april 2012

annec

Jeg skal holde 20års fødselsdag for min familie her på lørdag. Vi bliver 24 mennesker. Har inviteret dem til kl 12. 

Men jeg havde tænkt mig at lave boller og kage. Men det har min mor lige ringet og sagt at det kan man i hvert fald ikke kl 12. 

Hvad syntes i? Og har i andre ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Mutti2B

Hvis jeg blev inviteret til kl. 12 ville jeg forvente at få frokost.

Det ville være alt for tidligt at spise frokost inden hjemmefra hvis man skulle være til fødselsdag kl. 12.

Så jeg må give din mor ret. Hvis det er boller og kage vil jeg synes det skal være tidligt ved 13.30 tiden.

Anmeld

30. april 2012

annec

Mutti2B skriver:

Hvis jeg blev inviteret til kl. 12 ville jeg forvente at få frokost.

Det ville være alt for tidligt at spise frokost inden hjemmefra hvis man skulle være til fødselsdag kl. 12.

Så jeg må give din mor ret. Hvis det er boller og kage vil jeg synes det skal være tidligt ved 13.30 tiden.

Hvilket frokost tænker du?

Anmeld

30. april 2012

Mutti2B

annec skriver:

Hvilket frokost tænker du?

Det ved jeg ikke. Rigtig mad som i pålægsbord, lune retter eller varm mad. Jeg kunne ikke bare spise boller og kage som frokost.

Anmeld

30. april 2012

annec

Mutti2B skriver:

Det ved jeg ikke. Rigtig mad som i pålægsbord, lune retter eller varm mad. Jeg kunne ikke bare spise boller og kage som frokost.

Ja det kunne man selvfølgelig også :-)

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

jeg tænker at du eftersøger noget nemt og hurtigt som du eventuelt kan lave dagen før??

I så fald vil jeg anbefale dig at lave noget frokosttærter.. dem kan du lave dagen før, og så bare lige varme op, eller servere dem kolde..
ellers så kan du lave en lille hurtig buffet med lidt kød og tilbehør.. det behøver ikke være det vilde, men din mor har ret i at boller og kage først er senere, så der skal lidt frokost til når de er inviteret til kl 12..

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med en pålægskagemand? Der bager du bare bunden dagen før, også ligger du pålæg og grønt på som du har lyst til! Det er mega nemt at lave og lækkert! Vh stine

Anmeld

30. april 2012

annec

An&Jo skriver:

jeg tænker at du eftersøger noget nemt og hurtigt som du eventuelt kan lave dagen før??

I så fald vil jeg anbefale dig at lave noget frokosttærter.. dem kan du lave dagen før, og så bare lige varme op, eller servere dem kolde..
ellers så kan du lave en lille hurtig buffet med lidt kød og tilbehør.. det behøver ikke være det vilde, men din mor har ret i at boller og kage først er senere, så der skal lidt frokost til når de er inviteret til kl 12..

Ja okay :-) jamen hvad er det for nogle tærter? 

Ja det skal helst være noget nemt. Kammangodt lave fiskefilere, varm leverpostej og frikedeller og sådan?

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

annec skriver:

Ja okay :-) jamen hvad er det for nogle tærter? 

Ja det skal helst være noget nemt. Kammangodt lave fiskefilere, varm leverpostej og frikedeller og sådan?

ja det kan du sagtens lave..

Jamen det er tærter med foreksempel pore og bacon osv, du kan putte alt deri.. du kan købe dejen færdig blandet så du bare skal blande vand i hvis det er, og der bagpå er der også serveringsforslag..

Anmeld

30. april 2012

Mutti2B

annec skriver:

Ja det kunne man selvfølgelig også :-)

Ja som der også bliver foreslået nogle tærter og så måske en pastasalat ( nem og billig ). Måske en omgang frikadeller og kartoffelsalat.

Ellers ville det letteste være at købe en masse forskelligt pålæg og lækkert brød. Det der ikke bliver spist kan nemlig fryses ned og så er der altid til madpakken . Så kog nogle æg og varm en leverpostej til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.