Bristet kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Annana89

Anonym skriver:

Tak for det Er der ikke kun chance for graviditet 12-24 timer efter ægget er frigivet? Nogle siger nemlig at man også kan 4 dage efter .. Det forstår jeg ikke.

Altså sædceller kan jo overleve indeni dig i op til 5 døgn mener jeg det er. Så har du ikke har ægløsningen endnu så kan der jo sagtens ske en befrugtning af det øg der endnu ikke er frigivet i dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg skulle da nok mene vi begge er meget fertile.

Vi har snakket om, at jeg aldrig vil tage en fortrydelsespille, da jeg er bange for at det mindsker chancen for at få børn engang.

Jeg er 18 og han er 21, og vi ved vi skal have barnet hvis det er!

Hvor lang tid skal der max gå før jeg får ægløsning, hvis det skal kunne lykkes?

En fortrydelsespille har ingen indflydelse på evt kommende graviditeter.
Jeg har selv taget et par stykker i mit liv, og jeg har fået min søn efterfølgende, - endda på prævention.

Den forhindrer blot ægget i at sætte sig fast. Det er IKKE en abort pille.

Jo hurtigere du tager den, jo bedre er chancen for, at den virker.

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

En fortrydelsespille har ingen indflydelse på evt kommende graviditeter.
Jeg har selv taget et par stykker i mit liv, og jeg har fået min søn efterfølgende, - endda på prævention.

Den forhindrer blot ægget i at sætte sig fast. Det er IKKE en abort pille.

Jo hurtigere du tager den, jo bedre er chancen for, at den virker.

Okay. Jeg har bare hørt så meget.

Men jeg ønsker ikke at tage sådan en

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Altså sædceller kan jo overleve indeni dig i op til 5 døgn mener jeg det er. Så har du ikke har ægløsningen endnu så kan der jo sagtens ske en befrugtning af det øg der endnu ikke er frigivet i dig!

De sidste 2 dage har mit udflåd været æggehvide aftigt og kunne strække sig langt mellem fingrene. I dag er det helt mælkehvidt og en lille smule tykt.. Hvordan kan jeg tyde det?

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Anonym skriver:

Fedt Hvor lang tid gik der så før du fik ægløsning, fra at i havde sex med bristet kondom? Hvis jeg må spørge..

´Ved ikke lige hvor fedt det var ... en uønsket graviditet midt i min uddannelse, og oven i var barnet hjerneskadt og faderen skred trods vi havde været samme i gennem flere år.

Men det var PÅ ægløsnings dagen

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

´Ved ikke lige hvor fedt det var ... en uønsket graviditet midt i min uddannelse, og oven i var barnet hjerneskadt og faderen skred trods vi havde været samme i gennem flere år.

Men det var PÅ ægløsnings dagen

Okay. Nej det er nok ikke så fedt. Har du ikke barnet nu?

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

den er altså ligeså stor som hvis du har ubeskyttet sex, så den er rimelig stor faktisk..

Så på apoteket hvis i ikke vil have bebs.. præsperm er faktisk værre end den "rigtige" sprem..

Hvorfor er præsæd værre end den rigtige sæd?

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvorfor er præsæd værre end den rigtige sæd?

de kloge siger at der er mere gang i det end der er i den sperm der "sprøjter"

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

de kloge siger at der er mere gang i det end der er i den sperm der "sprøjter"

Okay. Hmm.. Det har jeg aldrig hørt. Det er da utroligt egentlig.. Ved du hvorfor?

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Anonym skriver:

Okay. Nej det er nok ikke så fedt. Har du ikke barnet nu?

selvfølgelig har jeg da det, hun bliver 12, men mentalt er hun meget yngre. og vi har statid støtte til hende. Men det har bestemt ikke været en dans på roser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.