Bristet kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Men hvor stor er chancen lige??

Det er vel svært at sige i procenter, men hvis du ikke vil have et barn, så er det nok en god ide at tage en fortrydelsespille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Er du meget fertil, er chancen 100%. Er kæresten meget fertil, er den nok endnu større. Har i ramt din ægløsning, er du nok så småt på vej.

Har kæresten dårlig sædkvalitet kan du være "heldig". Måske du er ufrugtbar. Så er du ikke gravid.

Du kan få en fortrydelsespille, er det inden 74 timer efter samleje du skal tage dne kan jeg ikke huske, men ring op til lægen

Jeg skulle da nok mene vi begge er meget fertile.

Vi har snakket om, at jeg aldrig vil tage en fortrydelsespille, da jeg er bange for at det mindsker chancen for at få børn engang.

Jeg er 18 og han er 21, og vi ved vi skal have barnet hvis det er!

Hvor lang tid skal der max gå før jeg får ægløsning, hvis det skal kunne lykkes?

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Det er vel svært at sige i procenter, men hvis du ikke vil have et barn, så er det nok en god ide at tage en fortrydelsespille. 

Jeg ved jeg vil have barnet hvis det er! Det er vi begge 100 % enige om

Anmeld

30. april 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Vi har snakket om, at jeg aldrig vil tage en fortrydelsespille, da jeg er bange for at det mindsker chancen for at få børn engang.

Hvor lang tid skal der max gå før jeg får ægløsning, hvis det skal kunne lykkes?

Århha ... det ved jeg faktisk ikke. Er det et par dage før og et par dage efter? Det er der helt sikkert mange andre kloge kvinder herinde der kan hjælpe dig med.

Så er et held og lykke vist på sin plads, håber da på I får jer lavet en lille kærlighedsbøvs

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Jeg blev gravid på den måde, et bristet kondom, og jeg var ung mor.

At tage en fortrydelsepille ødelægger ikke noget, jeg har før taget en og har alligevel formået meget nemt at blive gravid både 2 og 3 gange uden problemer.

Anmeld

30. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Fortrydelsespiller påvirker IKKE dine muligheder for at få børn senere hen. Se det som en stærk p-pille. Det har heller intet med abort at gøre da den bare gør nogenlunde det en p-pille ville ha gjort!

Så afsted med dig, med mindre du da egentlig inderst inde ønsker en graviditet!

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Århha ... det ved jeg faktisk ikke. Er det et par dage før og et par dage efter? Det er der helt sikkert mange andre kloge kvinder herinde der kan hjælpe dig med.

Så er et held og lykke vist på sin plads, håber da på I får jer lavet en lille kærlighedsbøvs

Tak for det Er der ikke kun chance for graviditet 12-24 timer efter ægget er frigivet? Nogle siger nemlig at man også kan 4 dage efter .. Det forstår jeg ikke.

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Fortrydelsespiller påvirker IKKE dine muligheder for at få børn senere hen. Se det som en stærk p-pille. Det har heller intet med abort at gøre da den bare gør nogenlunde det en p-pille ville ha gjort!

Så afsted med dig, med mindre du da egentlig inderst inde ønsker en graviditet!

Okay tak for svaret Inderst inde har jeg slet ikke noget i mod at blive gravid. Så jeg må bare vente og se

Anmeld

30. april 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

En fortrydelsespille mindsker IKKE chancen for at få børn - den virker ikke som en abortpille, men sørger for at ægget ikke kan sætte sig fast og dermed blive til en graviditet.

Fortrydelsespiller kan købes i håndkøb, og skal tages inden der er gået 72 timer...

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Jeg blev gravid på den måde, et bristet kondom, og jeg var ung mor.

At tage en fortrydelsepille ødelægger ikke noget, jeg har før taget en og har alligevel formået meget nemt at blive gravid både 2 og 3 gange uden problemer.

Fedt Hvor lang tid gik der så før du fik ægløsning, fra at i havde sex med bristet kondom? Hvis jeg må spørge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.