Babysvømning - kan man sige nej??:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

TeamRocket

mor:) skriver:

Du bestemmer helt selv

Men hun kommmer nok med en lang prædiken om hvorfor det er vigtigt for barnet at komme under vand.

Det har vi aldrig oplevet og vi har ellers mødt 4 forskellige. Mine valg er altid blevet mødt med accept og forståelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg synes du skal tage svømmelæreren til side, og fortælle hende hvad du har oplevet og, at du derfor ikke ønsker at dit barn skal dykke. Jeg er sikker på hun vil forstå og respektere det.

De andre mødre behøver jo ikke vide årsagen, det kommer jo ikke dem ved.

Tak for dit svar jeg vil kontakte dem imorgen og prøve at få en snak.. Måske man bare skulle starte første gang at have en ene time så man bliver lidt mere fortrolig med vandet hvis man kan det. :/

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det har vi aldrig oplevet og vi har ellers mødt 4 forskellige. Mine valg er altid blevet mødt med accept og forståelse

Hvor dejligt at læse

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TeamRocket skriver:

Jeg går ikke til babysvømning mere. Jeg synes ikke det var godt hvor jeg gik. Og her blev man presset til det

Anmeld

29. april 2012

Lunae

Anonym skriver:

Skriver lige som anno da jeg er lidt utryg ved dette.. Men sagen er jeg gerne vil gå til babysvømning med mit barn men jeg nægter 100% at komme mit barn under vandet da jeg har mistet en søskende til drukning.. Respektere en svømmelærer dette eller hvordan?? Jeg vil rigtig gerne have mit barn har er naturligt forhold til vand og bliver et vandglad barn men ved ikke hvordan jeg gør dette??:/

Det er jeg sikker på at en svømmelærer nok skal respektere! Hvis jeg var dig ville jeg ringe til stedet og tale med en om det inden jeg meldte mig til - bare så der var klare linjer fra starten

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det er jeg sikker på at en svømmelærer nok skal respektere! Hvis jeg var dig ville jeg ringe til stedet og tale med en om det inden jeg meldte mig til - bare så der var klare linjer fra starten

Tak det vil jeg gøre imorgen også håber jeg at jeg måske kan få en ene time inden opstart

Anmeld

29. april 2012

TeamRocket

mor:) skriver:

Jeg går ikke til babysvømning mere. Jeg synes ikke det var godt hvor jeg gik. Og her blev man presset til det

Omg  Der var da godt nok ikke nogen der skulle presse mig til noget som helst jeg ikke er tryg ved når det kommer til mine børn. Hvor uproffesionelt af dem!

Anmeld

29. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Skriver lige som anno da jeg er lidt utryg ved dette.. Men sagen er jeg gerne vil gå til babysvømning med mit barn men jeg nægter 100% at komme mit barn under vandet da jeg har mistet en søskende til drukning.. Respektere en svømmelærer dette eller hvordan?? Jeg vil rigtig gerne have mit barn har er naturligt forhold til vand og bliver et vandglad barn men ved ikke hvordan jeg gør dette??:/

Jeg har gået til babysvømning med min pige i næsten 1 år og jeg dykker ikke med hende, det er aldrig blevet kommenteret af nogen, og hvis det en dag blev spurgt indtil det, jammen så ville svaret bare være at det skal hun ikke prøve basta.

Jeg gør de samme øvelser som de andre, men det hele foregår i vandoverfladen. Jeg er den eneste på holdet som ikke tvinger sit barn under vandet.

Anmeld

29. april 2012

MortilElias2010

Jeg kan slet ikke få det til at passe med babysvømning det der bliver skrevet, blev hele tiden i tvivl.. Jeg har gået til babysvømning med Elias sammen med hans far og der var da ikke noget med at dyppe dem under vand, den klarede vi selv - dvs alt det med aktiviteterne.. Det bestemte de da ikke..  Det er da noget mærkeli noget. 

Håber de respekterer dit ønske der hvor du vil gå til babysvømning med dit barn..  Ellers må du sige fra og se at komme væk derfra igen.. Hvis du føler det ikke bliver anerkendt. 

Vi tog ikke Elias under vand førend Han selv gjorde det ved uheld og senere med vilje  Vi var der jo hele tiden til at vise ham tryghed. 

Stol på dig selv og dine instinkter - barnet skal nok lære vandet at kende stille og roligt hen af vejen er jeg sikker på  

Anmeld

29. april 2012

MortilElias2010

Hvorfor skal man tvinge sit barn under vandet?  Hvad er der godt ved det? Nogen der kender forklaringen..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.