Babysvømning - kan man sige nej??:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anno da jeg er lidt utryg ved dette.. Men sagen er jeg gerne vil gå til babysvømning med mit barn men jeg nægter 100% at komme mit barn under vandet da jeg har mistet en søskende til drukning.. Respektere en svømmelærer dette eller hvordan?? Jeg vil rigtig gerne have mit barn har er naturligt forhold til vand og bliver et vandglad barn men ved ikke hvordan jeg gør dette??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Skriver lige som anno da jeg er lidt utryg ved dette.. Men sagen er jeg gerne vil gå til babysvømning med mit barn men jeg nægter 100% at komme mit barn under vandet da jeg har mistet en søskende til drukning.. Respektere en svømmelærer dette eller hvordan?? Jeg vil rigtig gerne have mit barn har er naturligt forhold til vand og bliver et vandglad barn men ved ikke hvordan jeg gør dette??:/

De kan ikke bestemme hvad du skal gøre ved dit barn 

Anmeld

29. april 2012

JH12

Du bestemmer helt sig hvad du vil udsætte dit barn for.. Så det kan de slet ikke bestemme..

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

De kan ikke bestemme hvad du skal gøre ved dit barn 

Tak for dit svar min frygt er virkelig hvordan man bedst ordner det med en svømmetræner.. Ved at hvis man siger det blandt andre forældre vil det have en voldsom effekt på de andre forældre og ønsker jeg jo ikke

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Du bestemmer helt sig hvad du vil udsætte dit barn for.. Så det kan de slet ikke bestemme..

Tak for dit svar dejligt der er enighed i svarene.. For det er et stort " problem " for mig da jeg jo ønsker mit barn skal gå til det:/

Anmeld

29. april 2012

JH12

Anonym skriver:

Tak for dit svar dejligt der er enighed i svarene.. For det er et stort " problem " for mig da jeg jo ønsker mit barn skal gå til det:/

Du kan prøve at fortælle svømmetræneren, hvorfor du ikke ønsker dit barn skal have hovedet under vandet.. Det burde vedkommende respektere

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Du bestemmer helt selv

Men hun kommmer nok med en lang prædiken om hvorfor det er vigtigt for barnet at komme under vand.

Anmeld

29. april 2012

Lotus86

Jeg synes du skal tage svømmelæreren til side, og fortælle hende hvad du har oplevet og, at du derfor ikke ønsker at dit barn skal dykke. Jeg er sikker på hun vil forstå og respektere det.

De andre mødre behøver jo ikke vide årsagen, det kommer jo ikke dem ved.

Anmeld

29. april 2012

TeamRocket

Du bestemmer og du skylder ikke nogle en forklaring om hvorfor. Du er den der skal passe på dit barn og det gør du helt som du vil, det respektere svømmetrænere altså.  Aldrig lad dig presse til noget der føles forkert- og slet ikke når det gælder børn!

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du bestemmer helt selv

Men hun kommmer nok med en lang prædiken om hvorfor det er vigtigt for barnet at komme under vand.

Det er lige præcis en af tingene jeg bare " frygter " for det er stadigvæk et ømt emne og hader at skulle " forsvarer" det.. Men vil bare ikke fratage mit barn det at gå til svømning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.