0-1 år: Ticket regntøj + thermotøj og sovedragt str 74-80.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.204 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Lou87

SÆLGES EFTER FØRST TIL MØLLE ELLER HØJESTE BUD

LITTLE ONE THERMOSÆT I SØLV/GRÅ - god men brugt, fin stand.
(str 74, men til den store side.)

FIXONIE FLEECE SOVE/KØRE DRAGT I RØDE FARVER - Fin stand.
(str 80, men lidt lille i det, hvis barnet skal ku bruge de påknappede futter til.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Alexander&Lærke

åhh hvorfor var regntøjet ikke lige en 80 så kunne jeg godt have brugt det..... 

Anmeld

29. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

åhh hvorfor var regntøjet ikke lige en 80 så kunne jeg godt have brugt det..... 

Som du kan se på mine annoncer har jeg ikk lagt det op før nu, grundet at hun har brugt regntøj og thermotøj som BÅDE str 74 og 80. Specielt regntøjet er ret stort i det. Så vil sige det godt kan gå for en 80 også Så der sparede jeg li penge og har først købt nyt nu her i str 86

Anmeld

30. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Som du kan se på mine annoncer har jeg ikk lagt det op før nu, grundet at hun har brugt regntøj og thermotøj som BÅDE str 74 og 80. Specielt regntøjet er ret stort i det. Så vil sige det godt kan gå for en 80 også Så der sparede jeg li penge og har først købt nyt nu her i str 86

Nå ja det er da smart at kunne springe en str over.... Måske har de lavede det om siden for 5 år siden vi har nemlig et fra storebror i mørkeblå str 74 så jeg tænkte at hun kunne bruge til at starte med da hun endnu ikke kan gå eller stå kun kravle, men begynde dp om 1 md. Men da storebror brugte det syntes jeg ikke han kunne bruge det ret lang tid jeg måtte ihvertfælle købe et i 80 også.

Men så skal jeg måske lige vente med med at se på str 80, medmindre jeg ikke kan holde ud af se hende i mørkeblå regntøj i så lang tid, hun er jo en tøsepige= lilla, pink og rød/lyserød, hehe det er sådan moren ser hende....

Anmeld

30. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

Nå ja det er da smart at kunne springe en str over.... Måske har de lavede det om siden for 5 år siden vi har nemlig et fra storebror i mørkeblå str 74 så jeg tænkte at hun kunne bruge til at starte med da hun endnu ikke kan gå eller stå kun kravle, men begynde dp om 1 md. Men da storebror brugte det syntes jeg ikke han kunne bruge det ret lang tid jeg måtte ihvertfælle købe et i 80 også.

Men så skal jeg måske lige vente med med at se på str 80, medmindre jeg ikke kan holde ud af se hende i mørkeblå regntøj i så lang tid, hun er jo en tøsepige= lilla, pink og rød/lyserød, hehe det er sådan moren ser hende....

Hehe kender jeg godt - kan slet ikk holde ud og se min pige i drenge farver

Anmeld

20. maj 2012

Lou87

20. maj 2012

Saram

Mp for regntøjet??

Anmeld

20. maj 2012

Lou87

Saram skriver:

Mp for regntøjet??

75 pp

Anmeld

20. maj 2012

Saram

Lou87 skriver:

75 pp

Hvad tror du porto vil blive ? Bor i vejle. 

Anmeld

20. maj 2012

Lou87

Saram skriver:

Hvad tror du porto vil blive ? Bor i vejle. 

30 kr - vi ka godt sige 100 inkl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.