Kvalme - men mens er kommet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har nu i ca. 4 uger (mens nr. 2 er kommet igår), haft kvalme, mest om morgenen og aftenen, nogle gange er jeg også vågnet om natten, hvis en af børnene skulle have hjælp, og så er jeg gået i seng igen med kvalme... testede for graviditet i onsdags, men den var negativ... nu har jeg så kvalme igen her til aften... det er ligesom dengang jeg ventede min søn, med kvalme og let ømme brystvorter... Mens er af normalt udseende, hvis man kan sige sådan, og har også varet de dage den plejer at være...

Skal jeg gå til læge og bede om en blodprøve for at tjekke for graviditet??? Det skal siges at med mine to andre børn har jeg ikke blødt under graviditeten, men et eller andet sted ville jeg måske have det rart med at vide at det så var fordi der er en graviditet der er gået til grunde, og det er derfor jeg har det som jeg har det? Og hvis det er jeg er gravid, så er der jo også lige nogle forholdsregler at tage...

Håber der er nogle derude der kan komme med gode råd...

Hilsen mig, der ikke kan finde ud af hvad kroppen har gang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Anonym trådstarter

30. april 2012

Anonym trådstarter

op igen

Anmeld

30. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har nu i ca. 4 uger (mens nr. 2 er kommet igår), haft kvalme, mest om morgenen og aftenen, nogle gange er jeg også vågnet om natten, hvis en af børnene skulle have hjælp, og så er jeg gået i seng igen med kvalme... testede for graviditet i onsdags, men den var negativ... nu har jeg så kvalme igen her til aften... det er ligesom dengang jeg ventede min søn, med kvalme og let ømme brystvorter... Mens er af normalt udseende, hvis man kan sige sådan, og har også varet de dage den plejer at være...

Skal jeg gå til læge og bede om en blodprøve for at tjekke for graviditet??? Det skal siges at med mine to andre børn har jeg ikke blødt under graviditeten, men et eller andet sted ville jeg måske have det rart med at vide at det så var fordi der er en graviditet der er gået til grunde, og det er derfor jeg har det som jeg har det? Og hvis det er jeg er gravid, så er der jo også lige nogle forholdsregler at tage...

Håber der er nogle derude der kan komme med gode råd...

Hilsen mig, der ikke kan finde ud af hvad kroppen har gang i

Jeg tror ikke lægen vil tage blodprøve på dig når du har fået din mens? 

Du er måske igang med en Bio, altså en gravidititet som ikke rigtig er blevet til noget? 

Nogengange hvis man ønsker et barn kan der forekomme symptomer som ømme bryster, kvalme og træthed.. Ja . .det er strengt men sker desværre ret tit..  herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.