arrrrk....for helvede....og godmorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

Tynen

Sikke noget SKOD!!

Men undskyld mig, synes altså ikke at man kan tillade sig at gøre forskel!!
Familie er vel familie også selvom det ikke er biologisk men pap/stedbørn!

Håber der bliver fundet en løsning - Det er sgu træls at hele familien bliver splittet fordi der ikke kommer et barn med!
Altså come on - Så meget spiser og fylder hun vel heller ikke!!

Christ - Kan sgu kun nikke genkendende til det! (SVIGERFAM. gør lidt i samme genre!!!!)

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Loggidut

hmnmmmm,,,,ja men nu vil jeg lige skynde mig at sige mine svigerforældre absolut ingen forskel gør...de har nærmere meldt at de egentlig ikke har lyst til at deltage når et af deres børnebørn ikke kan komme med...og kan egentlig godt forstå det...jeg har snakket lidt med Michael om det idag igen...og som han siger...ja så har min bror igen bare en god undskyldning for ikke at snakke med min søster...og havde det været mig (siger han) der ikke kunne få alle mine børn med...så var jeg ikke kommet ...punktum...det sætter bare lidt mig og michael i et lidt mærkeligt dilemma...er vi bedre end dem? kan de bedre lide os? skal vi lade børnene være hjemme?

ja det er mange tanker!

og nemlig tynen...hun æder intet det barn, og er bare så dejlig en lille pige...!

Anmeld

9. marts 2008

Sille

Ej.. Det kan man sgu da ikke.. hvorfor skal hun dog ikke med..! Jeg er jo selv bonus-mor og ville blive edder rasende hvis det var mig der stod i den situation.. Kan da slet ikke forstå at man kn få sig selv til det.. >( Total mega herre råddent og giga nederen.. ( jaja... man er vel københavner ik'...:P) -sille- træt og vil gå i seng NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.