arrrrk....for helvede....og godmorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Loggidut

sikke en morgensmørre vi har haft her....øv

Vi blev inviteret til Michael´s nieces nonfirmation her i maj månede....ih og ohhh...med børn...det vil sige både mine unger altså chr og Kasper men da også Tif...

og så er alt som det skal være...

men Michaels bror har to seperate børn (store børn) + hans kone har en datter på 7 år...altså 3 børn...og der er kun broderens børn inviteret med...så den lille pige på 7 er altså ikke inviteret med...aj altså for en gøjemøg dag...

og først ringer svigerinden og spørger mig...er jeres unger inviteret med...og jeg kunne jo kun sige ja, og så var der vildt opstandelse....
og så blev svigerforældrene blandet ind i det...aj altså for noget møg...hvorfor skal man altid hive dem ind i det....det er sgu synd for dem...

nå jeg valgte så at råbe ro på...og ringede selv til Michaels søster og spurgte direkte om hvem der var inviteret...og hun kunne kun bekræfte at hende den bette ikke var inviteret, for det var ikke en børnefødselsdag var beskeden....

så nu har min svigerfar ikke lyst til at komme med...og min svoger vil også helst blive væk...uffff for en omgang...

og så en søndag morgen...

good lord...er dælme glad for vi har valgt ikke at tage børn med til vores bryllup, ud over vores egne...

og forresten...god morgen med jer...er i glade i dag? lol :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Juniors mor

Sikke da en dårlig start på en søndag -der er ikke noget så trist som når familien bliver uenige og sure på hinanden øv!!:'( Vi har tilgengæld haft en fantastisk morgen. Kæresten kom hjem efter 10 dages forretningsrejse her kl 7 i morges, og han havde hele kufferten fuld af gaver 8D. Dollaren er jo rekord lav så han har købt hele BabyGap og Babies`R´Us - så hele stuen er fuld af farvestrålende legetøj der spiller og blinker om kap. Chancen for at Julie bliver overstimulleret i dag er vist rimelig stor!! Dejligt at jeg ikke er "single mom" mere :D God søndag - håber familieproblemerne løser sig Helle - der vist hellere må slukke noget af det her legetøj.......

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

uhhhh.....hvor er i heldige...og fedt nogen har haft en dejlig morgen....
og det er da dejligt manden er kommet hejm igen...godt jeg har min her altid...lol

Anmeld

9. marts 2008

Grynt

Hej Loggi, hvor er det bare trist at familien sådan skal falde ud med hinanden :( Plejer at sige, hvis du ikke har familien, hvem har du så?

Hvis det var mig hvis barn ikke var inviteret med som den eneste i familien, ville jeg blive rigtigt skuffet, såret og ked.

Jeg har det sådan, enten invitere man alle eller også invitere man ingen.

I min familie har vi adoptiv børn, bio børn og bonus børn og der gøres IKKE forskel på nogen som helst. Jeg bliver bare så ked når jeg høre/læser om børn der exkluderes på den ene eller anden vis.

Jeg håber I alle finder en rigtig god løsning (H)

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

heysa grynt...her har der heller aldrig været gjort forskel før...og derfor sagde jeg også til min svigermor at det måtte være en fejl, og jeg mente at man i stedet for at snakke bag ryggen på hende der inviterede...så burde kontakte hende selv og spørge...og der gjore jeg stille og roligt...og nøøøj hvor blev jeg bare ked af det...det er sgu noget pjat...så var det bedre at undlade at invitere morfaderens brødre...for de er inviteret???

Anmeld

9. marts 2008

Grynt

Giver dig fuldstændigt ret ;) Bedre at snakke om tingene, håber bare det løser sig :)

Og morfaderens brødre...ja den fatter jeg jo hellere ikke...troede det var en nonfirmation og ikke en dag ud af (pleje)hjemmet ;)(?) Det er da sjovere for ungerne at opleve sådan en stor dag...de skal jo trods alt snart igennem det samme :) Mine unger snakker stadig om dengang de var til deres store fætters konfirmation...og det er en del år siden trods alt ;)

Min mening er nu at non/kon-firmation er de unges fest...ikke for de gamle de har jo trods alt deres sølv/guld/diamant bryllupper mm 8D

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Ej undskyld mig!!! Hva er det da for noget? Jeg skal vist passe på med hvad jeg skriver for vil ikke støde nogen, men helt seriøst, hva er det for en kommentar med at det ikke er en børnefødselsdag? Det er jo ikke engang en konfirmation!!!

Bliver simpelthen bare så rasende når der udelukkes, specielt børn >( Og som Grynt skriver så er det jo de unges fest og nonfirmanten har sgu da selv lige været barn for 2 sek siden!

Jeg har selv to bonus-fætre og dem betragter jeg da som var de bio-fætre, der bliver ikke gjort forskel på det område ihvertfald.

Og hva er det for neget med at morfarens brødre er med (?) Hvor langt ud i familien skal man lige invitere??

Og det kan altså godt komme til at skabe alt for meget splid i familien, som man helts ville have været for uden. Det kender jeg kun til alt for godt. Og når man så ser tilbage på det er det jo en lille ubetydelig ting, om man skulle have inviteret en lille pige på 7 år med eller ej!

Og hva med non-firmanten?? Det er da synd hvis hendes dag bliver ødelagt pga det.

Må nok hellere hode nu sidder og bliver helt ked af det på nonfirmantens vegne :S

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

BellaT

Ej, hvor er det synd og ærgeligt!
Inviter alle eller ingen.
Men men.. Hvad er en non-firmation? Har aldrig hørt det ord før. Er det en fest for en der ikke bliver konfirmeret?

Knus fra Helle- uvidende...

Anmeld

9. marts 2008

Grynt

Miiikro skriver:

Ej, hvor er det synd og ærgeligt!
Inviter alle eller ingen.
Men men.. Hvad er en non-firmation? Har aldrig hørt det ord før. Er det en fest for en der ikke bliver konfirmeret?

Knus fra Helle- uvidende...

Jep det er lige det det er ;)

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

hmmm ja sikke da en morgen du der har aft loggi. øv
syntes da også det er lidt mækeligt at tif gerne må komme med når en på 7 ikke må!!
hmm nå men det er jo deres fest.
men jeg vil nu også sige alle eller igen. eller kun sine egne.

jamen ellers går det da godt. er du glad nu så??
jeg har ryddet op hele formiddagen... og her ligner stadig lort, så nu gider jeg sgu ikke mere...
er nok mere i træt humør end i glad humør ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.