Boligbytte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg tror, at vi alle have nogle ting derhjemme, som vi er fuldstandig ligeglade med. Men der er helt sikker nogle andre ting, som måske ville gerne holde pænt på dem, helt uden at tænke på det særligt meget. Det er ligesom med tøjet, jeg har nogle ting, som jeg ikke bliver ked, hvis de bliver tabt, for eksemple, men nogle andre ting, er jeg lige glad med. Nu bor vi i et gammel sted og er lige glad for de fleste ting, man kan ikke en gang byttes den her lejlighed. Men hvis du lige har brugt penge på noget som du er blevet rigtigt glad og kommer hjem og finder det hele ødelagt, ville man blive lidt ked af det... Jeg er helt sikkert på, at der er flere ting end du tror. Jeg kender det godt, pga sommerhuset, selv om huset er lavet til at blive brugt. Jeg tror, du ville blive overrasket, hvor meget en familie kan lave i dit eget hus!!! Du skal ikke være enig med mig, jeg prøver bare at forklare, at du måske aldrig har prøvet det før og derfor, kan du ikke forstille dig situationen.

Jeg frygter bare ikke sådan noget...tror da på at hvis man går ind for at bytte boliger at alle så tænker over hvad de laver og hvorfor og hvordan.De hr jo også deres hjem på spil...modsat det at leje et sommerhus, for det ville jeg aldrig gøe..leje ud til fremmede.
Men at bytte bolig, nej, det ville jeg ikke være mange for. Jeg stoler altså på at andre vil det bedste og et par pletter og smadrede tallerkner, det går nok....men jeg går heler ikke vildt op i de døde ting...og har heller ikke noget af stor værdi...kun mine unger-griner
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kunne sagtens finde på det, men min kæreste ville nok ikke gå med til det, da alt hans computergrej og hans fancy TV'er er en mindre formue værd, ( ) og så har han nogle servere stående for arbejdet hvor der ligger en hel masse bl.a. fortroligt materiale på som tilhører hans firma - det ville være katastrofalt hvis de forsvandt eller gik i stykker og det ville være pænt bøvlet at pille det hele ned og stille det væk... Jeg tror simpelthen ikke han ville kunne slappe ordentligt af før han kom hjem og kunne sikre sig at det hele stadig var der

Hvad angår mig så ejer jeg stort set intet af værdi, og selvom jeg gjorde tror jeg ikke jeg ville være skræmt over tanken...

Anmeld

18. april 2009

Lone Jakobsen

jeg vil sige at det ikke var noget jeg ku finde på.... igen.
vi prøvede det sidste sommer, hvor vi boede i min svigerindes hjem.... men man skal virkelig vide hvad man går ind til.
hvis man fx har allergi, er vant til at der er meget rent overalt....eller hvis man er vænnet til en bestemt form for luksus.
man skal ha meget klare linier for hvordan man overtager og aflevere huset, og hvad der evt skal gøres.... men nu var vores så også lidt anderledes fordi det netop var en bekendt vi havde lånt huset af...
men nej...umiddelbart vil jeg hellere leje et sommerhus, en campinghytte eller noget lign... hvor man ikke får nogle "ubehagelige" overraskelser.

Anmeld

18. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det ville jeg heller aldrig kunne finde på. Selvom jeg sagtens kan se det smarte i det.

Men bare tanken om at der er nogle fremmede i mit hjem er meget
ubehagelig. At nogen kunne gå i mine skuffer og se personlige papirer og ting... det ville jeg ikke bryde mig om.
Og samtidig ville jeg heller ikke kunne finde mig til rette i et fremmed hus.
Så hellere leje en feriebolig et eller andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.