Boligbytte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Honningblomst

sidder lige og hører tv-smiler-
Der er noget med boligbytte...har før tænkt over at gøre det og kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det. man sparer jo en masse penge ved at bytte bolig i ferien.
Var det noget I kunne finde på?? Tænkte lidt at starte med at bytte i Danmark, det virker lidt nemmere at gå til.
Men er der nogen af jer der har prøvet det eller overvejer det?? Og så har jeg da et hus jeg gerne vil bytte på Nord falster..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Stumpen

Det tror jeg sagtens at vi kunne finde på..

Har også hørt om det før og så jo i "årgang 0" at Kristians familie var i Italien i jeg mener 3 uger vha. boligbytte..

Men foregår det via en hjemmeside, så man har bare lidt garanti eller hvordan er det, blev der sagt noget om det??

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Det kunne jeg også sagtens finde på. Mine forældre gør det med deres sommerhus, så låner de det ud til nogen og bytter med en ferie bolig et elelr andet sted.

Synes det er en smart måde at holde ferie på, også fordi man sidder ikke bare på et hotelværelse i en eller anden by. Man kommer til at opleve noget man ellers ikke ville.

Har du set "the Holiday"??

Anmeld

18. april 2009

DK

Nadi skriver:

Det kunne jeg også sagtens finde på. Mine forældre gør det med deres sommerhus, så låner de det ud til nogen og bytter med en ferie bolig et elelr andet sted.

Synes det er en smart måde at holde ferie på, også fordi man sidder ikke bare på et hotelværelse i en eller anden by. Man kommer til at opleve noget man ellers ikke ville.

Har du set "the Holiday"??

The Holiday er bare sådan en fantastisk film. Jeg ÆÆÆÆLSKER den.

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DET kunne jeg IKKE... Jeg syntes det er helt fantastisk folk KAN lukkede fremmede/halvfremmede ind i deres hjem, når de ikke er hjemme... :-S

Men NIXEN mig... Jeg har flere gang haft venner boende, det er noget andet. Men ikke fremmede... Jeg ville også føle det ENORMT ubehageligt at komme ind i et fremmed menneskes hus og bo i x uger på en ferie

Men altså. - jeg syntes det er helt fantastisk at folk gør det.

Så er jeg mere til couch-surfing Jeg kunne godt have en eller anden fremmed, komme forbi og bo på min sofa i x-dage... eller bo på en eller anden andens sofa i x-dage... Men så skal de også bo der samtidig

Anmeld

18. april 2009

Janep

det tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på

jeg ville nok tage min forbehold og flytte min dyreste ting og dyrebareste ting væk.

Men ellers sys jeg det er en super måde at holde ferie på det er jo både billigt og på en eller anden måde os lidt mere personligt

Anmeld

18. april 2009

Cris

Jeg tror hellere ikke, jeg ville kunne gøre det. Jeg synes, at der er ret mange mennesker, som ikke tage hensyn til tingene og øddeleger meget. Vi har et sommerhus og I tror det er løgn, hvad folk gør nogle gange... Men sommerhuset er ok, det er noget, som skal bruges og man skal have det godt derovre. Men i vores egen lejlighed ved jeg ikke helt. Man kan komme hjem og finde trægulvet helt øddelagt, eller pletter på sofaen eller så nogle ting, hvis I forstå, hvad jeg mener...

Anmeld

18. april 2009

fam.4xc

Eva skriver:

sidder lige og hører tv-smiler-
Der er noget med boligbytte...har før tænkt over at gøre det og kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det. man sparer jo en masse penge ved at bytte bolig i ferien.
Var det noget I kunne finde på?? Tænkte lidt at starte med at bytte i Danmark, det virker lidt nemmere at gå til.
Men er der nogen af jer der har prøvet det eller overvejer det?? Og så har jeg da et hus jeg gerne vil bytte på Nord falster..
Knus..

nej ville ik bryde mig om at andre sku være i mine helt egne personlige ting / omgivelser...

Anmeld

18. april 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg tror hellere ikke, jeg ville kunne gøre det. Jeg synes, at der er ret mange mennesker, som ikke tage hensyn til tingene og øddeleger meget. Vi har et sommerhus og I tror det er løgn, hvad folk gør nogle gange... Men sommerhuset er ok, det er noget, som skal bruges og man skal have det godt derovre. Men i vores egen lejlighed ved jeg ikke helt. Man kan komme hjem og finde trægulvet helt øddelagt, eller pletter på sofaen eller så nogle ting, hvis I forstå, hvad jeg mener...

Hvis man bytter med en anden familie med børn, så eer jeg ret sikker på der ikke kan ske mere end der ellers kan ske og så er mit hjem til for at blive brugt...en plet eller en ridse kan altså ikke få mit tis i kog.
Jeg tror helt sikker jeg vil prøve det..
Knus Eva..som ikke helt forstår dig..smiler

Anmeld

18. april 2009

Cris

Jeg tror, at vi alle have nogle ting derhjemme, som vi er fuldstandig ligeglade med. Men der er helt sikker nogle andre ting, som måske ville gerne holde pænt på dem, helt uden at tænke på det særligt meget. Det er ligesom med tøjet, jeg har nogle ting, som jeg ikke bliver ked, hvis de bliver tabt, for eksemple, men nogle andre ting, er jeg lige glad med. Nu bor vi i et gammel sted og er lige glad for de fleste ting, man kan ikke en gang byttes den her lejlighed. Men hvis du lige har brugt penge på noget som du er blevet rigtigt glad og kommer hjem og finder det hele ødelagt, ville man blive lidt ked af det... Jeg er helt sikkert på, at der er flere ting end du tror. Jeg kender det godt, pga sommerhuset, selv om huset er lavet til at blive brugt. Jeg tror, du ville blive overrasket, hvor meget en familie kan lave i dit eget hus!!! Du skal ikke være enig med mig, jeg prøver bare at forklare, at du måske aldrig har prøvet det før og derfor, kan du ikke forstille dig situationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.