Fb af lillepigen/charmefis nr 2 + billed spam...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

rikkeregnbue skriver:

Har sådan tænkt på dig! - Har fulgt med, mest fra sidelinjen..

Stort tillykke med prinsessen, hvor er hun dejlig

Mange tak...

Ja det har været en og er en sej kamp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Aisha skriver:

Tillykke med hende. Hun ser skøn ud

Tak og ja hun er herlig.

Anmeld

3. maj 2012

Sille86 skriver:

Hvor er hunn bare skøn.. mange gange tillykke med hende.. og hvor er det dejligt at høre der er blevet fulgt så godt op om dit forløb... knus

Tusind tak...

Ja har lige været til jm idag, for lige at slutte hende ordenlig af og sige tak igen fordi hun valgte at bruge sin fridag på os..

Anmeld

3. maj 2012

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med jeres lillepige/charmefis nr. 2 - hvor ser hun bare bedårende ud.

Er glad for, at hører, at det gik godt og at du har fået så meget hjælp.

Tusind tak..

Ja hun har ikke lige noget navn endnu, det kræver lige lidt forhandling med frederic... Han har allerede da vi var 4-5 mdr sagt at han skulle have en lillesøster og hun skulle hedde mathilde...

Det har været rigtig rart med al den støtte og hjælp, som stadig er til herhjemme i form af sp og jytte (terapi) hver uge..

Anmeld

3. maj 2012

mor:) skriver:

Nååååååååårh hvor er hun dog bare søøød. Skøn skøn pige...og så lille.Jeg bliver jo helt skruk. hehe

Jeg må indrømme jeg ikke lige fik læst teskten. Men tillykke med hende

he he.. helt okay...

og tak...

Anmeld

3. maj 2012

StineW79 skriver:

Årh hvor er hun fin!! Og sikke noget flot hår. Stort tillykke til jer alle? Vh stine

Tak.. Ja har også fået at vide at hun har mere hår end gennemsnit..

Anmeld

3. maj 2012

isabellamor skriver:

det kan jeg godt forestille mig at det er, det er al terapi, fordi der bliver åbnet nogle sår der er svære at hele... men så længe du er klar over problemet og ønsker en healing så kommer det også... 

hvor er de søde de to charmefise

vi er heldigvis alle klar over problemerne og især ang spisning, der er både sp og jytte (terapi) med ind over... Har til dd tabt over 14 kg, så det går lidt stærkt - når det er på 17 dage og at jeg kun havde taget 5-6 kg på med hende...

Ja de er herlige de 2...

Anmeld

3. maj 2012

spj skriver:

Kæmpe tillykke og hold fast hvor er hun altså bare lækker. Hende kan du godt være stolt af.
Dejligt at høre det hele gik godt og sikke en fantastisk jordemoder du havde.

Det er jeg skam også, eller rettere det er vi alle herhjemme... Ja har lige været til det aller sidste jm besøg idag og det var bare kanon, skylder hende simpelthen så meget..

Anmeld

3. maj 2012

Laulund87 skriver:

Årh hun er smuk!

Du er en fantastisk mor og selvom det har været/er hårdt, skal du nok klare det rigtig fint søde!

Stort tillykke med hende!

Tak søde ven...

Med hjælp skal det hele nok komme til at gå, er jo på rette vej og har de rette folk omkring mig/os - så er sikker på det nok skal gå... De svære ting er stadig svære og ved de slemme ble skift, må jeg lige tage pause og så tage fokus helt væk fra ble skiftet og så lige snakke med hende og skabe lidt kontakt - inden jeg er klar til at fortsætte ble skiftet...

Anmeld

3. maj 2012

Nessie skriver:

Stort tillykke med den skønne lille pige med det fantastiske hår 

Er meget glad for at høre at det gik godt, og der blev taget godt hånd om jer. Håber at terapien hjælper, og I rigtig kan nyde tiden mens hun stadig er så lille. 

Store kram til jer 

tusind tak...

Ja det er heldt vildt med det hår, ruben stod også sidste dag med nogle mini spænder og om vi ikke skulle have dem med hjem... Øh nej, ikke endnu og syntes hun er herre sej med hanekam og tøssetøj...

Det går den rigtige vej, trods alt - så det er lækkert nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.