Fb af lillepigen/charmefis nr 2 + billed spam...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

TILLYKKE med hende !  

Og hvor ér hun bare sød ! Jeg bliver jo helt skruk !!  Hehe

tak - tak - tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

serinasmor skriver:

hvor er hun lækker

STORT tillykke til jer

hvor er det dejligt at høre at i har fået så meget støtte

Fantastisk at i blev de første så din egen jm kunne være med hele vejen

Håber hun får smag for det der mad snart - så du ikke skal bekymre dig så meget om det ..

Håber i har det godt

mange tak skal du have..

Ja det er rigtig dejlig og skal i gang her i morgen og lave en mail til barsels afd - for den kæmpe støtte og hjælp de var..

Jm har vi været til idag og sad og snakked i over 1 time.. Hende skylder jeg rigtig meget, hun skubbed på stille og roligt og var der til at hjælpe på opvågningen mm. Hun var guld værd..

Hun har taget på, for første gang i sit liv - wee, så hun er 3200 g på 17.dagen og det er jo 10 g mere end hendes fødselsvægt..

Anmeld

3. maj 2012

roenlund skriver:

rigtig mange gagne tillykke

Hvor er det dejligt at høre at alt går i den rigtige retning

Rigtig mange tak..

ja det er super dejligt at det går fremad, omend ikke så hurtigt, da der er meget at arbejde med - men fremad går det..

Anmeld

3. maj 2012

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

Nej det er nu mig der syntes det er sejt... Har jo selv haft hanekam i mine unge dage..

Hahaha, din rocker

Anmeld

3. maj 2012

Tina&Martin skriver:

Hahaha, din rocker

Jeps..

Det var dengang man var ung - polet neger - veltrænet - afbleget hvidt hår og hanekam, sådan en lidt femi agtig en...

Anmeld

3. maj 2012

Kløver

herhjemme går hun under lillefis - sessen... Vildt underligt ikke at have et navn endnu, når frederic havde navn allerede inden vi tog hjem...

Dina er også flot et navn..

Ja der er mange gode gå steder..

Havde sp idag og skisme om hun ikke er 10 g over sin fødselsvægt - wee... Så ved man at noget fungere....

Hvor dejligt hun har taget på, og håber i finder et godt navn til lillepigen

Anmeld

3. maj 2012

Maja84 skriver:

Hvor dejligt hun har taget på, og håber i finder et godt navn til lillepigen

Ja det er super dejligt, så kan det også krydses af på bekymrings listen.. Det eneste hun var lidt tøvende med var hendes hoved omfang, det var vokset fra 33 cm til 35 cm på 9 dage...

Så nu må vi se her den 14 hvad den så der siger...

Vi har selv gerne haft anika, fordi det passer godt til frederic og til efternavnet...

Anmeld

3. maj 2012

Laulund87

Tak søde ven...

Med hjælp skal det hele nok komme til at gå, er jo på rette vej og har de rette folk omkring mig/os - så er sikker på det nok skal gå... De svære ting er stadig svære og ved de slemme ble skift, må jeg lige tage pause og så tage fokus helt væk fra ble skiftet og så lige snakke med hende og skabe lidt kontakt - inden jeg er klar til at fortsætte ble skiftet...

Det er så flot at du kæmper!

Anmeld

3. maj 2012

2babygirls

Jeps..

Det var dengang man var ung - polet neger - veltrænet - afbleget hvidt hår og hanekam, sådan en lidt femi agtig en...

hahahahahahaha Linda.... MÅ SE !!!!! plzzzz

Anmeld

3. maj 2012

B&J

Idag vejer hun det som frederic gjorde ved fødsel, underligt at tænke på - når hun nu er 17 dage gammel...

ja det er meget underligt.... ej hvor jeg glæder mig til at se billeder af dem sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.