app udestue...så blev jeg lige kaldt derud og se da lige her hvad min mand har lavet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Loggidut

Vi er slet ikke færdige...slet ikke, men for helvede, lyset var slukket og starinlysene glimtede bare over alt...jeg er nu den lykkelige ejer af en udestue som er ryddet op, og som man virkelig kan bruge til noget fornuftigt!
Dog ligger der stadig en masse lort som vi skal finde plads til....men vi kan bruge den nu...jubiiii

Tror altså den blitz er en anelse for skarp, for man kan jo slet ikke fornemme hyggen i det...øv!

nu mangler vi så bare lige at få alle vores brætspil ud at stå, så vi kan få noget gang i dem igen!
Fååårk, nu bliver det sommer!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Nadi

Der glæder jeg mig til at blive inviteret ud til en omgang hygge
Er vild med den der bænk-ting i væggen!

Anmeld

15. april 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Der glæder jeg mig til at blive inviteret ud til en omgang hygge
Er vild med den der bænk-ting i væggen!

bænk ting???

lol, er det hjørnebænken du tænker på?
For så skal jeg lige fortælle dig noget sjovt!
Den bænk sad jeg på da jeg var 14 år gammel...og så kan du jo selv regne ud hvor gammel den er!
Den var så nasty, og vi havde arvet den fra min pap-lillebrors forældre, deres unger har grattet og banket, og ja været børn på den! Der er blevet røget, lavet mad og div. i det rum den har stået i, de havde en stor satan af en slædehund (en dejlig en forresten) som har jumpet op og ned af den, og den var virkelig ikke ret pæn...Men Michael sagde ja tak til den, da de spurgte om vi ville have den!

Og ham og Kasper sleb den ned, og nu står den her, og er bare så flot igen!

I LOVE IT!

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Det er da lige den bænk-ting jeg tænker på

Puha, så er den satme GAMMEL!! Så ved jeg da ikke om jeg tør sætte mig i den, den er jo antik...

Anmeld

15. april 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Det er da lige den bænk-ting jeg tænker på

Puha, så er den satme GAMMEL!! Så ved jeg da ikke om jeg tør sætte mig i den, den er jo antik...

den kan slibes! og nu er det jo min mand der har samlet den...alt kan samles, bare man har spartel og tape!

self kan du sidde på den...den er skabt til dig og mig!

Anmeld

15. april 2009

Nadi

self kan du sidde på den...den er skabt til dig og mig!

Det er da det den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.