Opfølgning på "Forbandede vagtlæger" - Nu med bitterhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Tynen

Lige en hurtig opfølgning fra mit besøg hos vagtlægerne i påsken.
Jeg var ved læge idag og fik en noget overraskende nyhed.

Grunden til at jeg stadig har ondt i maven som en i h*****e og en masse smertefulde plukveer oveni er sørme at jeg ikke er "sund og rask" for at citere vagtlægen, men derimod at jeg (stadig) er smækfyldt med en herlig streptokok-infektion og blærebetændelse.

Jeg er derfor kommet på en høj dosis af apotekets det bedste for at slå ned på det og samtidig sygemeldt tiden ud, da vi ikke endnu ved hvor meget mere mit underliv kan tage.
Min læge ringede straks til kvindeamb. for at bestille tid til en gennemgående undersøgelse så jeg kan blive tjekket 100% igennem.

Jeg er både glad og lettet over at det ikke bare er "indbildning" men samtidig noget nervøs for hvor meget der kan ske endnu.
Heldigvis skal vi til MD på mandag, så det holder mig lidt oppe samtidig med at Blyb sparker så vildt at selv Stig kan mærke det - Det er SÅ fedt!

Det var lidt fra mig af.. Nu har jeg da masser af tid til at gøre hytten klar til baby.dk-gæsterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Rasmine

Hold da kæft mand, så er det man har fortrudt man ikke har navnet på den lorte-vagtlæge-læge, så man kan gøre ét eller andet!!!
Mange af de vagtlæger burde fanme have et spark i røven.

Anmeld

15. april 2009

heaven

Ej for dævlans da!!! Det burde den vagtlæge godt nok have at vide... sikke da en ælling med k foran......

Godt der nu bliver gjort noget, at der er masser af liv og at du bliver tjekket....

Jannie

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Jeg ville fandeme komme med en indvending mod den vagtlæge der "tilså" dig!! Det er bare grotesk at de kan overse det.

Hvor skønt at Stig også kan være med nu, det gør bare noget helt andet ved en og ens graviditet

Og vi glæder os til at gøre vores indtog i casa de Barslev

Anmeld

15. april 2009

Tikki

ariii jeg bliver så sur på de vagtlæger - hold da op hvor hører og oplever man meget dårligt med dem. Gad vide om det er de læger, der ikke kan få et job andre steder, der sidder der. Jeg stoler ikke på dem overhovedet. Nå, men godt det blev opdaget og rigtig god bedring - de er jo hårdføre de små bebser...og det er du jo også.. så ingen bekymring der.

Anmeld

15. april 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Lige en hurtig opfølgning fra mit besøg hos vagtlægerne i påsken.
Jeg var ved læge idag og fik en noget overraskende nyhed.

Grunden til at jeg stadig har ondt i maven som en i h*****e og en masse smertefulde plukveer oveni er sørme at jeg ikke er "sund og rask" for at citere vagtlægen, men derimod at jeg (stadig) er smækfyldt med en herlig streptokok-infektion og blærebetændelse.

Jeg er derfor kommet på en høj dosis af apotekets det bedste for at slå ned på det og samtidig sygemeldt tiden ud, da vi ikke endnu ved hvor meget mere mit underliv kan tage.
Min læge ringede straks til kvindeamb. for at bestille tid til en gennemgående undersøgelse så jeg kan blive tjekket 100% igennem.

Jeg er både glad og lettet over at det ikke bare er "indbildning" men samtidig noget nervøs for hvor meget der kan ske endnu.
Heldigvis skal vi til MD på mandag, så det holder mig lidt oppe samtidig med at Blyb sparker så vildt at selv Stig kan mærke det - Det er SÅ fedt!

Det var lidt fra mig af.. Nu har jeg da masser af tid til at gøre hytten klar til baby.dk-gæsterne

OMG!

Det er sgu en pige mere du får! En vaske ægte en af slagsen....der er kun bøvl med de tøser!

godt du er blevet tjekket...og så har du mine krydsede fingre for at din fødsel bliver meget nemmere end sidst...for det kan da ikke passe du skal blive ved med at bøvle!

god bedring med dig sveske!

Anmeld

15. april 2009

BellaT

Grrrrrrrrrrrrr. Det var da utroligt! Sgu fandme da! Inkompetente vagtlæge-fidus!
Pas nu på dig selv og lille blyp derinde... Slap helt off.
Godt at du nu er i behandling og bliver tjekket. Pyha.

Knus fra Helle...

Anmeld

15. april 2009

Marco2

Bliver totalt harm over sådan noget...

Og tænk på de mennesker der ikke er så ressourcestærke... de flader jo fuldstændigt igennem det her system, som vi kalder velfærdsDanmark..

Men godt at du ENDELIG har fundet ud af hvad der er galt, så der kan komme bedring i det.

Og pas nu på dig selv, Trine.

Knus fra Ag.

Anmeld

15. april 2009

linemus

Hold da op!!! Hvor er det godt at du er okay Trine og at du og Stig kan mærke baby så meget. Det bliver dejligt at se den på mandag Er helt og totalt målløs over den behandling du har fået, men godt der endelig er nogen, der tager hånd om dig.

Knus fra Line

Anmeld

16. april 2009

birgittemarie

Sygt. Hold kæft, hvor er det bare for dårligt.

Jeg tror, Jeanette har fuldstændigt ret i, at det må være de læger, der ikke kan få job andre steder, der sidder der.

Rigtig god bedring og mange forbandelser i vagtlægens retning.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.