Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en hurtig opfølgning fra mit besøg hos vagtlægerne i påsken.Jeg var ved læge idag og fik en noget overraskende nyhed.Grunden til at jeg stadig har ondt i maven som en i h*****e og en masse smertefulde plukveer oveni er sørme at jeg ikke er "sund og rask" for at citere vagtlægen, men derimod at jeg (stadig) er smækfyldt med en herlig streptokok-infektion og blærebetændelse.Jeg er derfor kommet på en høj dosis af apotekets det bedste for at slå ned på det og samtidig sygemeldt tiden ud, da vi ikke endnu ved hvor meget mere mit underliv kan tage.Min læge ringede straks til kvindeamb. for at bestille tid til en gennemgående undersøgelse så jeg kan blive tjekket 100% igennem.Jeg er både glad og lettet over at det ikke bare er "indbildning" men samtidig noget nervøs for hvor meget der kan ske endnu.Heldigvis skal vi til MD på mandag, så det holder mig lidt oppe samtidig med at Blyb sparker så vildt at selv Stig kan mærke det - Det er SÅ fedt! Det var lidt fra mig af.. Nu har jeg da masser af tid til at gøre hytten klar til baby.dk-gæsterne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver: Lige en hurtig opfølgning fra mit besøg hos vagtlægerne i påsken.Jeg var ved læge idag og fik en noget overraskende nyhed.Grunden til at jeg stadig har ondt i maven som en i h*****e og en masse smertefulde plukveer oveni er sørme at jeg ikke er "sund og rask" for at citere vagtlægen, men derimod at jeg (stadig) er smækfyldt med en herlig streptokok-infektion og blærebetændelse.Jeg er derfor kommet på en høj dosis af apotekets det bedste for at slå ned på det og samtidig sygemeldt tiden ud, da vi ikke endnu ved hvor meget mere mit underliv kan tage.Min læge ringede straks til kvindeamb. for at bestille tid til en gennemgående undersøgelse så jeg kan blive tjekket 100% igennem.Jeg er både glad og lettet over at det ikke bare er "indbildning" men samtidig noget nervøs for hvor meget der kan ske endnu.Heldigvis skal vi til MD på mandag, så det holder mig lidt oppe samtidig med at Blyb sparker så vildt at selv Stig kan mærke det - Det er SÅ fedt! Det var lidt fra mig af.. Nu har jeg da masser af tid til at gøre hytten klar til baby.dk-gæsterne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128