Hjælp til triptrap nybgynder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

OverTheRainbow

babymus77 skriver:

Min stol er fra min datter 15 år gammel;-) Har lige fået den helt slebet i bund, så den er rigtig lys nu og årerne i træet er så flot!!!!! Derefter efter behandlet i sæbespåner så den er mættet;-) Den er flottere end ny!!! Jeg vælger så at købe en af de der sorte indsats halløjer, som nu er fremme... Hvis min bøjle passer må du gerne få den!!!! Hilsner anne

Wauw lyder som lidt af et arbejde tror gerne resultatet er fantastisk!

Så du har en bøjle fra en 15 år gammel stol? Hmmm den burde vel passe en fra 86? Jeg får stolen hjem i eftermiddag og så lurer jeg den lige af... Tak for tilbudet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Annana89

jeg har 2 stole fra hhv 08 og 11, er der nogen af dem der bliver betegnet som gamle?

JEg er ikke helt klar over hvornår det skiller!

Men hvilke bøjler er de købt med? Dem af træ eller dem af plast?!

Anmeld

29. april 2012

Annana89

Smilo skriver:

hmmm... altså hvad er egentlig forskellen på de nye og gamle bøjler..? jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter på dba fx!

De gamle er af træ og med en lædderstrop mellem benene. De nye er af plast og hele bøjlen går ud i et altså medden ting der er i mellem benene

Anmeld

29. april 2012

OverTheRainbow

Annana89 skriver:

De gamle er af træ og med en lædderstrop mellem benene. De nye er af plast og hele bøjlen går ud i et altså medden ting der er i mellem benene

Perfekt.. Tak Det her børneudstyr halløj kan altså godt være svært at finde rundt i..

Anmeld

29. april 2012

Annana89

Smilo skriver:

Perfekt.. Tak Det her børneudstyr halløj kan altså godt være svært at finde rundt i..

SÅ lidt

Og helt sikkert, man kOmmer hurtigt til at købe ting man slet ikke får brug for når man er førstegangsmor!

Er selv førstegangsmor og er godt nok glad for at de små er så mange mdr. Om at være klar til verden. For man er næsten nødt til at studere babyustyr osv. Og det bliver jo en hel videnskab

Anmeld

29. april 2012

babymus77

Smilo skriver:

Wauw lyder som lidt af et arbejde tror gerne resultatet er fantastisk!

Så du har en bøjle fra en 15 år gammel stol? Hmmm den burde vel passe en fra 86? Jeg får stolen hjem i eftermiddag og så lurer jeg den lige af... Tak for tilbudet!!

Den er blevet så flot:-)) Min Svigerfar har været i alle kroge, så den er som ny!!!!! ( så længe det varer) hehe.... Jeps den er med bøjle af træ, der er bare ingen læder strop til mellem benene:-) men der kan man vel hitte noget... Jeg vil gerne se hvad den koster at sende... Så kan du jo se om det er det :-) kan MMS et billed?? Hilsner Anne

Anmeld

29. april 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Den er blevet så flot:-)) Min Svigerfar har været i alle kroge, så den er som ny!!!!! ( så længe det varer) hehe.... Jeps den er med bøjle af træ, der er bare ingen læder strop til mellem benene:-) men der kan man vel hitte noget... Jeg vil gerne se hvad den koster at sende... Så kan du jo se om det er det :-) kan MMS et billed?? Hilsner Anne

Sys faktisk jeg læste et sted at lædderstroppen stadig kan købes fra ny i enten babysam eller ønskebørn?!

Og ellers hvis man er lidt fiks kan man nok godt lave en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.