Farsdag gaveide - tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. maj 2012

Levi&LilysMor

foto på lærred skriver:

Så nærmer farsdag sig snart. Hvad giver man manden som har alt? Endnu et slips eller strømper? Hvad med at prøve noget nyt? Noget personligt. Noget som I vil elske?

Vi laver unikke, personlige collager med 5 af jeres bedste billeder. Det kan være med børnene, bryllupsbilleder osv osv.

Det er også den perfekte gave til svigermor, bedstefar, søster.....

Lige nu fejre vi mor- og farsdag med et tilbud.

Normal pris 279 kr. for et lærred (41 *28 cm) fra 3. maj til 17.maj 2012 er prisen 239 kr (hvis du ønsker en collage koster det 39 kr oveni)

Husk- Der er altid fri levering. 10 arb. dages levering fra betaling er modtaget. (Er også på Trendsales)

Bare skriv for yderligere spørgsmål

Du kan sagtens sende dine foto nu. Så laves collagen klar til bestilling til farsdags tilbud fra 3. maj 2012.

Jeg laver også invitationer til en hver lejlighed, wallstickers til børneværelset, solskærm med billede og tekst. Se mine andre annoncer.

Se eksempler i videoen

Håber at høre fra dig, mvh Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Jeg kunne godt tænke mig en collage , men skal lige finde 5 billeder  hvor skal jeg sende billederne hen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

foto på lærred

LevisMor skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en collage , men skal lige finde 5 billeder  hvor skal jeg sende billederne hen ?

Når du har fundet dine 5 bedste billeder, så sender du dem bare til fotolaerred@gmail.com. Du får den til gennemsyn først inden du bestiller så du ved du er tilfreds med den.

Camilla

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

foto på lærred skriver:

Når du har fundet dine 5 bedste billeder, så sender du dem bare til fotolaerred@gmail.com. Du får den til gennemsyn først inden du bestiller så du ved du er tilfreds med den.

Camilla

Okay, så jeg kan se hvordan den ser ud ?

Anmeld

8. maj 2012

foto på lærred

LevisMor skriver:

Okay, så jeg kan se hvordan den ser ud ?

Ja den kommer med copyright på (som selvfølgelig ikke er på lærredet ), men så du ser hvordan den ser ud, inden du betaler.

Med venlig hilsen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

8. maj 2012

henh01

ihh sådan et ville jeg gerne give til mine forældre og et til min kæreste. Men jeg er bare så lidt kreativ. Kan du ikke evt sende mig en mail med ideer til collager? tror jeg vil vælge et lidt større, men er ikke helt sikker. Glæder mig meget til at høre fra dig

Anmeld

8. maj 2012

Levi&LilysMor

foto på lærred skriver:

Ja den kommer med copyright på (som selvfølgelig ikke er på lærredet ), men så du ser hvordan den ser ud, inden du betaler.

Med venlig hilsen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Det lyder rigtig godt

Anmeld

8. maj 2012

foto på lærred

mor:) skriver:

hvornår er der fars dag?

05-06-12

Camila

Anmeld

8. maj 2012

mor2011_

jeg har købt en lærred ved jer for 209kr laver i dem ikke mere til den pris?

Anmeld

8. maj 2012

Camulla

foto på lærred skriver:

Så nærmer farsdag sig snart. Hvad giver man manden som har alt? Endnu et slips eller strømper? Hvad med at prøve noget nyt? Noget personligt. Noget som I vil elske?

Vi laver unikke, personlige collager med 5 af jeres bedste billeder. Det kan være med børnene, bryllupsbilleder osv osv.

Det er også den perfekte gave til svigermor, bedstefar, søster.....

Lige nu fejre vi mor- og farsdag med et tilbud.

Normal pris 279 kr. for et lærred (41 *28 cm) fra 3. maj til 17.maj 2012 er prisen 239 kr (hvis du ønsker en collage koster det 39 kr oveni)

Husk- Der er altid fri levering. 10 arb. dages levering fra betaling er modtaget. (Er også på Trendsales)

Bare skriv for yderligere spørgsmål

Du kan sagtens sende dine foto nu. Så laves collagen klar til bestilling til farsdags tilbud fra 3. maj 2012.

Jeg laver også invitationer til en hver lejlighed, wallstickers til børneværelset, solskærm med billede og tekst. Se mine andre annoncer.

Se eksempler i videoen

Håber at høre fra dig, mvh Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Jeg kunne også godt være interesseret. Kan bar ikke finde ud af at vedhæfte billeder fra min Mac... Kun fra Facebook, men så er det jo ikke de originale og de bliver derfor ringere i kvalitet, ik?

Anmeld

8. maj 2012

foto på lærred

mor2011_ skriver:

jeg har købt en lærred ved jer for 209kr laver i dem ikke mere til den pris?

Nope desværre. vare og specielt leveringspriser stiger mange gange hver år fra England, så de tider er desværre forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.