Farsdag gaveide - tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.274 visninger
42 svar
0 synes godt om
28. april 2012

foto på lærred

Så nærmer farsdag sig snart. Hvad giver man manden som har alt? Endnu et slips eller strømper? Hvad med at prøve noget nyt? Noget personligt. Noget som I vil elske?

Vi laver unikke, personlige collager med 5 af jeres bedste billeder. Det kan være med børnene, bryllupsbilleder osv osv.

Det er også den perfekte gave til svigermor, bedstefar, søster.....

Lige nu fejre vi mor- og farsdag med et tilbud.

Normal pris 279 kr. for et lærred (41 *28 cm) fra 3. maj til 21.maj 2012 er prisen 239 kr (hvis du ønsker en collage koster det 39 kr oveni)

Husk- Der er altid fri levering. 10 arb. dages levering fra betaling er modtaget. (Er også på Trendsales)

Bare skriv for yderligere spørgsmål

Jeg laver også invitationer til en hver lejlighed, wallstickers til børneværelset, solskærm med billeder og tekst.

Se eksempler i videoen

Håber at høre fra dig, mvh Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

foto på lærred

Eksempel på collager.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2012

Mivsen

foto på lærred skriver:

Så nærmer farsdag sig snart. Hvad giver man manden som har alt? Endnu et slips eller strømper? Hvad med at prøve noget nyt? Noget personligt. Noget som I vil elske?

Vi laver unikke, personlige collager med 5 af jeres bedste billeder. Det kan være med børnene, bryllupsbilleder osv osv.

Normal pris 279 kr. for et lærred (41 *28 cm) fra 3. maj til 17.maj 2012 er prisen 239 kr (hvis du ønsker en collage koster det 39 kr oveni)

Husk- Der er altid fri levering. 10 arb. dages levering fra betaling er modtaget. (Er også på Trendsales)

Du kan sagtens sende dine foto nu. Så laves collagen klar til bestilling til farsdags tilbud fra 3. maj 2012.

Jeg laver også invitationer til en hver lejlighed, wallstickers til børneværelset, solskærm med billede og tekst. Se mine andre annoncer.

Se eksempler i videoen

www.foto-paa-laerred.dk

Kunne jeg godt være interesseret i

Anmeld

29. april 2012

foto på lærred

Kunne jeg godt være interesseret i

Du skal være meget velkommen til at se på min hjemmeside, om det er noget for dig.

www.foto-paa-laerred.dk

Camilla

Anmeld

3. maj 2012

foto på lærred

MNLE: Har sendt din collage til gennemsyn forleden.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

7. maj 2012

missclint

foto på lærred skriver:

Normal pris 279 kr. for et lærred (41 *28 cm) fra 3. maj til 17.maj 2012 er prisen 239 kr (hvis du ønsker en collage koster det 39 kr oveni)

Du kan sagtens sende dine foto nu. Så laves collagen klar til bestilling til farsdags tilbud fra 3. maj 2012.

Jeg laver også invitationer til en hver lejlighed, wallstickers til børneværelset, solskærm med billede og tekst. Se mine andre annoncer.

Se eksempler i videoen

www.foto-paa-laerred.dk

det er 278.- for et collage på lærred? vil lige sikre mig jeg ikke har misforstået

Anmeld

7. maj 2012

Maja_4000

Er det kun den størrelse der er tilbud på ?

Anmeld

7. maj 2012

foto på lærred

missclint skriver:

det er 278.- for et collage på lærred? vil lige sikre mig jeg ikke har misforstået

Ja det er korrekt. prisen er inkl. levering. Tilbudet gælder lidt over en uges tid endnu.

Camilla

Anmeld

7. maj 2012

foto på lærred

Maja_4000 skriver:

Er det kun den størrelse der er tilbud på ?

Ja det er den størrelse. De større størrelser er der rabat på, hvis man er flere der slår sig sammen (bare det er samme leveringsadr) kan man købe sammen med veninder, kollegaer, mødregrupper osv

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

7. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
foto på lærred skriver:

Se eksempler i videoen

www.foto-paa-laerred.dk

hvornår er der fars dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.