JeanettK skriver:
Hej igen!
Så har vi været til scanning, og hun var delvis samarbejdsvillig - dvs at hun havde travlt med at sove og putte med de små fine arme og gnide sig i øjenene og ja, bare gemme sig generelt, men fik da et par moneyshots af hende.
Det var helt tydeligt for mig lige fra starten, at lille Jenny pigen ligner sin far (farmand skulle lige bruge nogle timer på at nærstudere billederne og videoen af hende før han var enig) og så har hun mine ører.
Selve oplevelse var sådan lidt flad ellers, forstået på den måde at vi nok et eller andet sted hvad forventet noget andet? Og så det at ejg er blevet mega syg, så hostede KONSTANT mens vi var derinde og havde feber, hvilket aldrig fremmer nogen oplevelse. Men nu kan jeg ikke få nok af at kigge på billederne af hende <3 Glæder mig til hun kommer til verden.
Ja, det er ret vildt faktisk, men det er så også det bedste af de 24 vi fik taget, eller det skarpeste 
Jeg er 28+1 i dag, så 12 uger igen, og forhåbentlig ikke mere end det, for jeg vil så gerne møde min lille baby 
Anmeld