JeanettK skriver:
Ååååååårh hvor er han en lille charmetrold
Jeg skal 3D scannes i morgen hvor jeg er 27+6 og for FILAN hvor jeg glæder mig til at se hvordan min lille pige ser ud..
Kæresten og jeg snakker meget om hvilke træk hun mon får fra hvem, dog er kæresten stadig ikke helt tryk ved situationen, han frygter stadig at noget går galt, så han er lidt tilbageholden med at udvise alt for meget begejstring..
Hvem synes I han ligner? Dig eller manden? 
Glæd dig!!! Det er virkelig en fantatsisk oplevelse i får. Jeg svævede virkelig på en lyserød sky af kærlighed til vores lille søn. Det hele blev bare så virkeligt...
Jeg kan godt forstå hvis han er lidt nervøs, sårn sys jeg også vi har det hver gang vi har skulle til scanning. Altså sårne en lille snært af nervøsitet for at man skal blive ked af det hvis ikke alt er som det skal være. Så han er nok helt normal din fyr
er sikker på han bliver helt blød og lykkelig når han ser jeres lille prinsesse er et rigtig lille barn med et ansigt og ikke bare en profil som man eller kun ser ved scanningerne.
Faktisk side NF-scanningen har jeg sagt at jeg var sikker på han lignede min mand fordi jeg sys de havde lidt samme profil! Og det fik jeg kun bekræftiget her ved 3D scanningen! Hah har tydeligt min mands næse og hage. Min mand har hagekløft og de kunne vi se på nogle af billederne at lillemanden også har. Jeg sys dog jeg kan se at hans små runde fede kinder kunne være fra mig. Men det er helt tydeligt min mand han ligner mest når vi kigger på babybilleder. Vores nabos første reaktion da hun så billederne var også at hun udbrød at ham kunne min mand da ikke være i tvivl om hvem der var faren til
Er spændt på og høre om jeres 3Doplevelse! Krydser fingre for prinsessen er samarbejdsvillig og i får nogle helt fantastiske billeder med hjem!
Anmeld