Katvig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. april 2012

mrsminimus

sabrina89 skriver:

Tak for det pæne opbakning. Men dette er måske bare et forum hvor folk for det godt af at nedgøre folk der kommer fra "landet"

Ved det ikke men jeg kommer så selv "fra landet" og sytes det er dejligt at se folk lægger forskellige indlæg ind så kan man jo svare på dem hvor man mener man kan HJÆLPE....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Lunae

sabrina89 skriver:

Det så vi så da vi kørte ud. Men kan du så fortælle mig, hvor alle de andre skilte er?!

Der var flere steder, hvor man kunne køre ind på parkeringspladsen og alle steder var der skilte. Der var minimum 5 skilte og jeg er sikker, for var der både fredag og søndag!

Anmeld

30. april 2012

sabrina89

Lunae skriver:

Der var flere steder, hvor man kunne køre ind på parkeringspladsen og alle steder var der skilte. Der var minimum 5 skilte og jeg er sikker, for var der både fredag og søndag!

Ja ved indkørelserne! Men nu kørte vi kun ind af en indkørelse. Men der var ikke nogle inde på området, ville mene at der burde være en oppe ved det "øde" områder hvor vi holdt, for at der ikke skulle være tvilv om noget når der nu heller ikke var nogle p-båse.

Anmeld

30. april 2012

Lunae

sabrina89 skriver:

Ja ved indkørelserne! Men nu kørte vi kun ind af en indkørelse. Men der var ikke nogle inde på området, ville mene at der burde være en oppe ved det "øde" områder hvor vi holdt, for at der ikke skulle være tvilv om noget når der nu heller ikke var nogle p-båse.

Der var også et skilt næsten helt oppe ved lagersalget - altså inde på p-pladsen!

Anmeld

30. april 2012

mrsminimus

Lunae skriver:

Der var også et skilt næsten helt oppe ved lagersalget - altså inde på p-pladsen!

Vi så kun skilte helt nede ved de opmærkede båse og en automat udenfor pladsen... Men ved der var flrer der var meget sure og skuffet over de havde fået bøder da de kom ud så det er åbenbart ikke kun sabrina89 og jeg der ikke har set ALLE de skilte.

Anmeld

30. april 2012

Lunae

mrsminimus skriver:

Vi så kun skilte helt nede ved de opmærkede båse og en automat udenfor pladsen... Men ved der var flrer der var meget sure og skuffet over de havde fået bøder da de kom ud så det er åbenbart ikke kun sabrina89 og jeg der ikke har set ALLE de skilte.

Altså jeg svarer bare på spørgsmålet om skiltningen. Jeg er ikke uenig i at det ikke virkede oplagt at det var en betalingsparkering, men det ændrer jo ikke på at det var!

Anmeld

30. april 2012

mrsminimus

Lunae skriver:

Altså jeg svarer bare på spørgsmålet om skiltningen. Jeg er ikke uenig i at det ikke virkede oplagt at det var en betalingsparkering, men det ændrer jo ikke på at det var!

Så må du undskylde syntes bare der var en del af jer der svare der virke som om man er helt tom oveni hvis man ikke viste man skulle betale for at holde der...

Anmeld

30. april 2012

Lunae

mrsminimus skriver:

Så må du undskylde syntes bare der var en del af jer der svare der virke som om man er helt tom oveni hvis man ikke viste man skulle betale for at holde der...

Det er ikke hensigten med mine svar. Jeg vidste umiddelbart heller ikke at man skulle betale der, og jeg er fra Aarhus! Alligevel er det jo billistens egen opgave at undersøge om det koster penge eller ej

Anmeld

30. april 2012

AndreasMor84

mrsminimus skriver:

Man behøver jo så heller ikke komme med et surt opstød, blot fordi man nævner, at man PLEJER at skulle betale for at holde der

Havde sgu ikke til hensigt at nedgøre nogen eller hentyde til, at man "ikke har noget mellem ørerne!"

Anmeld

30. april 2012

mrsminimus

AndreasMor84 skriver:

Man behøver jo så heller ikke komme med et surt opstød, blot fordi man nævner, at man PLEJER at skulle betale for at holde der

Havde sgu ikke til hensigt at nedgøre nogen eller hentyde til, at man "ikke har noget mellem ørerne!"

Jamen det er jo ikke nemt at vide at man PLEJER at skulle betale hvis sabrina havde vist det ville hun nok slet ikke have skrevet herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.