Katvig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. april 2012

Sofia

Det er desværre bilistens eget ansvar at orientere sig om de gældende regler for pladsen. Også selvom skilte eller automat er længere væk. Kh. en der har arbejdet to år i parkeringsbranchen i Århus C!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Mamalou

Hvis I føler at det er uberettiget, så synes jeg I skal klage til Århus Kommune, eller hvem der nu "ejer" pladsen og udsteder bøderne.

Det gjorde min mor engang, og hun fik medhold. 

Der sker ikke noget ved at prøve!

Vh. Louise

Anmeld

28. april 2012

Moar2011

Jeg vAr der idag !! Jeg havde heller ikke set noget med p betaling og troede det slet ikk det var nødvendigt sådan et øde sted !! 

Fik heldiiigvis ingen selv r��

Anmeld

28. april 2012

sabrina89

Mamalou skriver:

Hvis I føler at det er uberettiget, så synes jeg I skal klage til Århus Kommune, eller hvem der nu "ejer" pladsen og udsteder bøderne.

Det gjorde min mor engang, og hun fik medhold. 

Der sker ikke noget ved at prøve!

Vh. Louise

Tak for det venlige svar. Det havde vi ikke tænkt på Men det vil vi da prøve (der var ihvertfald mange der var meget utilfredse over denne P mand)

Anmeld

28. april 2012

Mamalou

sabrina89 skriver:

Tak for det venlige svar. Det havde vi ikke tænkt på Men det vil vi da prøve (der var ihvertfald mange der var meget utilfredse over denne P mand)

Så lyder det til, at der er noget om snakken. Jeg ville forsøge, hvis det var mig. Får I afslag, ja så er der ikke andet for betale

Det er altid bittert at få en parkeringsbøde, men den skal være berettiget!

Anmeld

28. april 2012

sabrina89

Babyklar skriver:

Jeg vAr der idag !! Jeg havde heller ikke set noget med p betaling og troede det slet ikk det var nødvendigt sådan et øde sted !! 

Fik heldiiigvis ingen selv r��

Så er vi da ikke de eneste der åbenbart ikke ved at man skal betale på øde pladser i Aarhus C

Anmeld

28. april 2012

sabrina89

Mamalou skriver:

Så lyder det til, at der er noget om snakken. Jeg ville forsøge, hvis det var mig. Får I afslag, ja så er der ikke andet for betale

Det er altid bittert at få en parkeringsbøde, men den skal være berettiget!

Vi vil prøve og håbe på at der er andre der også har tænkt denne tanke

Anmeld

28. april 2012

Mamalou

sabrina89 skriver:

Vi vil prøve og håbe på at der er andre der også har tænkt denne tanke

Lige præcis!

Som du kan se herinde, så er der flere, der ikke havde købt en p-billet. Så det kan være, at der er flere der klager. Der står måske klagevejledning på p-bøden.

Held og lykke med det!

Anmeld

28. april 2012

Myturn

Vi var der 10.15 idag der var ingen pbillet i de andre biler der holdte der( lige bagved katvig) så gik udfra det var gratis.. Fik heldigvis ingen bøde Men surt for jer der har fået en, for synes det er misvissende den p automat står helt forenden af vejen, så man tror at det kun er deroppe omkring vejen det kun koster det jo bare  en skrot plads, de kalder parkering

Anmeld

28. april 2012

Laulund87

Sofia skriver:

Det er desværre bilistens eget ansvar at orientere sig om de gældende regler for pladsen. Også selvom skilte eller automat er længere væk. Kh. en der har arbejdet to år i parkeringsbranchen i Århus C!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.