Nu vi er i gang med navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Kongmulle

blomst84 skriver:

Benny, Brian, Johnny, og Tonn. Er ikke lige min kop te, men synd for dem der hedder det, vil jeg ikke sige

I radio Slr havde de en vært der hed Brian Taber..............!

Det er præcis i sådan en situation jeg tænker "hvad tænkte forældrene IKKE på"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

lycly

Kongmulle skriver:

Go pointe.

Da jeg startede i folkeskole var der mange med samme navn og så blev det nemlig til  N og K og S bagefter. Den dag i dag kalder folk mig stadig med det åndsvage bogstav bagpå, og jeg hadede det!

Det kan jeg godt forstå.

Jeg hedder Luna og det var der ikke mange der hed dengang (det er så småt begyndt at blive populært nu) så jeg var altid den eneste, har faktisk aldrig mødt en anden der hed Luna. Så folk kunne altid huske mig, fordi jeg havde det der specielle navn som betyder måne på Italiensk

Anmeld

29. april 2012

Ilya

Jeg har det også ret anstrengt med alle de der navne, der slutter på y/ie. Danny, Johnny, Ronnie, Connie, Lonnie, Sonny, Tonny, Bonnie, osv...

Temmelig unfair, men jeg forbinder simpelthen bare de navne med ærke-slumkøbenhavnere med en sprøjte strittende ud af pulsåren... hihi

Egentlig interessant hvordan man får sådan en tåbelig fordom opbygget til at starte med?

Anmeld

29. april 2012

Benjamins'mor

Olfert.
- Jeg har en veninde hvis fætter hedder Olfert, og jeg tænker bare: ''Hvad fanden har de forældre tænkt på, stakkels barn''.
Og det er absolut ikke for at dømme folk, men personligt synes jeg det er så synd for det barn.

Anmeld

29. april 2012

Ditte-3

jeg kan ik lig navnet karsten tror jeg har hørt for meget på min mor som er vild med det navn men jeg kan bare ik ha det s

Anmeld

29. april 2012

blomst84

Kongmulle skriver:

I radio Slr havde de en vært der hed Brian Taber..............!

Det er præcis i sådan en situation jeg tænker "hvad tænkte forældrene IKKE på"?

EJ altså hvad tænker man lige på... En bekendt jeg har er gravid med en dreng og hun elsker navnet Anthon men problemet er bare at hun hedder Berg til efternavn! Hihi

Anmeld

29. april 2012

blomst84

LunaLykke skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Jeg hedder Luna og det var der ikke mange der hed dengang (det er så småt begyndt at blive populært nu) så jeg var altid den eneste, har faktisk aldrig mødt en anden der hed Luna. Så folk kunne altid huske mig, fordi jeg havde det der specielle navn som betyder måne på Italiensk

Sådan har jeg det også med mit navn var den eneste på hele skolen der havde det navn, og tror kun jeg har mødt en enkelt der hed det engang jeg hedder Sabrina

Anmeld

29. april 2012

MortilCilas

Mingus, Tobber, Ole, Erik, Jens, Karen, Ellen, o.l

Anmeld

29. april 2012

Kongmulle

blomst84 skriver:

EJ altså hvad tænker man lige på... En bekendt jeg har er gravid med en dreng og hun elsker navnet Anthon men problemet er bare at hun hedder Berg til efternavn! Hihi

Seriøst det tigger om diverse jokes lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.