Nu vi er i gang med navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.114 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Kongmulle

Hvilket navn får dig til at tænke "Hvor er det synd for barnet", hvis nogen navne får dig til at tænke sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Camillos

Kongmulle skriver:

Hvilket navn får dig til at tænke "Hvor er det synd for barnet", hvis nogen navne får dig til at tænke sådan?

August, valdemar, .. kan ikke svare på hvorfor men synes bare jeg forbinder det med et grimt navn.. 

Anmeld

28. april 2012

Rosengreen

Camillos skriver:

August, valdemar, .. kan ikke svare på hvorfor men synes bare jeg forbinder det med et grimt navn.. 

Hihi kender et barn der hedder August Valdemar og kaldes ved begge navne, og har også altid synes det var synd for ham

Anmeld

28. april 2012

Chiip91

Gamledags navne som, børge, karen osv
Men ud over det så Janus, karl, alberte, asta, og mange flere

- undskyld til jer der har børn der hedder en eller flere af dem

Anmeld

28. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kongmulle skriver:

janus, johnny, brian, connie, max ludvig, louie....

Anmeld

28. april 2012

Carl-Emil's mor

Kongmulle skriver:

Børn med 6-8 navne.... Alle navne er specielle eller unikke men dem det har 5-8 navne det er voldsomt nok for man skal efterhånden skrive fulde navn mange steder:/ jeg bliver tit mødt med " ej carl det så gammelt" ja men så et det skide heldigt det er MIN søn og at han hedder Carl-Emil sjovt nok er der smækket en bidestreg i for at understrege han kaldes begge

Anmeld

28. april 2012

Fenja09

Kan et navn virkelig gøre det synd for barnet?

Jeg synes bestemt, at der er navne der er mindre kønne end andre og bryder mig slet ikke om navne som er så specielle at man snubler over alle stavelserne, fordi det både skal være laaaaangt og UNIKT.

Jeg kan ikke nævne navne, hvor jeg synes det er synd for børnene - min datter hedder f.eks Alberte og kunne læse at en her i tråden synes det er synd for børn der hedder det  og kan godt fortælle at det IKKE er synd, tværtimod  

Det er en smagssag og ikke synd for børnene

/Fenja  

Anmeld

28. april 2012

L&V

Kongmulle skriver:

Er ikke tosset med alt for specielle navne som Ene, Tjalfe, Leonora, Nor men kan bare heller ikke li navne som Kristina, Martin, Louise og Jesper nøj hvor er de kedelige.. Også kan jeg bare ik ha Amerikansk lydende navne de er de værste Ja sorry hvis der er nogle der har børn med de navne

Anmeld

28. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det er synd hvis et barn hedder Dick eller Camillas.. Og ja, Camillas er et drengenavn!  Tænk, at have en kæreste der hedder Camillas hvis man selv hedder Sofie!

Men ellers tror jeg ikke rigtigt der er nogen

Anmeld

28. april 2012

sne190810

Undskyld mig, men hvorfor lave sådan en her tråd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.