Sally-Slingshot skriver:
Virkelig dårlig service. Du har stillet helt reelle og meget fornuftige spørgsmål.
Jeg synes lidt det virker som om at de prøver at retfærdiggøre deres eget forbrug af velduftende produkter og får det til at se ud som om, at du er den dumme. Nogle gange kan det man gør virke enten bedre eller værre, hvis man ikke er alene om det
Bare en tanke.
Jeg synes de har handlet så uprofessionelt og jeg ville aldrig sætte min ben i den pågældende butik igen.
Mvh
Nej, jeg tror heller ikke, jeg gider handle der mere, jeg kan jo tydeligvis ikke regne med deres "ekspertise".
Lige en sjov note: Jeg henvendte mig faktisk til hende nr. 2 af ekspedienterne, fordi hun var tyk på maven på en sådan måde, at hun faktisk selv så gravid ud, og jeg regnede derfor med, hun måtte vide, hvad man må og ikke må... Men eftersom hun bare svarede, at der da ikke er noget, man IKKE må bruge, antager jeg, at jeg tog fejl.
Og det var jo ikke engang fordi, jeg sagde "Hey, siden du tydeligvis også er gravid, kan du vel lige hjælpe mig bla bla bla", for så kunne jeg måske bedre forstå, hun blev lidt pigesur!
hihi
Anmeld