Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TWT skriver: D Jeg er desværre ikke sikker på at den kan være i bilen jeg kan ellers rigtig godt lide barnevognen
D
Jeg er desværre ikke sikker på at den kan være i bilen jeg kan ellers rigtig godt lide barnevognen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ploffer skriver: Mener hun lige sagde 4000... den koster vist 8000 normalt. Hun har købt den af en anden som havde købt den i Sverige (tror jeg det var) men da han kom hjem med den havde svigerforældrene ( vist nok ) allerede købt en vogn. Så den er helt ubrugt Spørger hende lige om hun har tilbehør
Mener hun lige sagde 4000... den koster vist 8000 normalt. Hun har købt den af en anden som havde købt den i Sverige (tror jeg det var) men da han kom hjem med den havde svigerforældrene ( vist nok ) allerede købt en vogn. Så den er helt ubrugt Spørger hende lige om hun har tilbehør
hvor kommer hun fra? og hvilken farve har den?
TWT skriver: hvad betyder LS eller LT?? det jo min mand der ved at det
hvad betyder LS eller LT?? det jo min mand der ved at det
VIPpigen skriver: Du skal huske hjulene også kan tages af... Syntes i skal køre forbi en forhandler og prøve de forskellige modeller i bilen... ;-)
Du skal huske hjulene også kan tages af... Syntes i skal køre forbi en forhandler og prøve de forskellige modeller i bilen... ;-)
Tak ja det tror jeg også det ender med med mindre hende der vil sælge hendes for 4000 også har tilbehør
TWT skriver: hvor kommer hun fra? og hvilken farve har den?
LouiseVous skriver: Det er hvor meget dyre en den anden du har købt den. Mht motor, og ekstra udstyr..
Det er hvor meget dyre en den anden du har købt den. Mht motor, og ekstra udstyr..
Det er den lille model
Ploffer skriver: Hun kommer fra Køge... Så så lige at du er fra Århus
Hun kommer fra Køge... Så så lige at du er fra Århus
øv det er godt nok langt væk men den kan jo evt sendes
Ploffer skriver: Den er sort og hun har ikke noget tilbehør, men hun siger hun har en hjemmeside adr. hvor man kan købe tilbehør billigt
Den er sort og hun har ikke noget tilbehør, men hun siger hun har en hjemmeside adr. hvor man kan købe tilbehør billigt
kan du linke til hjemme siden ?
TWT skriver: øv det er godt nok langt væk men den kan jo evt sendes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128