Chervolet spark og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.254 visninger
37 svar
0 synes godt om
27. april 2012

TWT

Hej piger.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt 

Vi vil snart ud at kigge på barnevogn. Men vores bil har et meget lille bagerum, vi har en chervolet spark. Er der nogen der kan anbefale en barnevogn som kan være i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Ploffer

TWT skriver:

Hej piger.

Vi vil snart ud at kigge på barnevogn. Men vores bil har et meget lille bagerum, vi har en chervolet spark. Er der nogen der kan anbefale en barnevogn som kan være i den?

Min søster har også en chevrolet spark og hun har købt en Seed barnevogn. Det er vist nogle af de eneste der kan være i en spark

Anmeld

27. april 2012

TWT

Ploffer skriver:

Min søster har også en chevrolet spark og hun har købt en Seed barnevogn. Det er vist nogle af de eneste der kan være i en spark

Øv øv, synes den ser frygtelig grim ud ved du hvordan selve kassen er?

Anmeld

27. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

TWT skriver:

Hej piger.

Jeg har aveo'en og købte en klapvogn (hvor kassen kan tages af stilet. Hvis kassen ikk kan tages af, kan den ikke være der), satte bare en lift i. Hele klapvognen kan være i bagagerummet.

Anmeld

27. april 2012

Ploffer

TWT skriver:

Øv øv, synes den ser frygtelig grim ud ved du hvordan selve kassen er?

Jeg må indrømme at jeg heller ikke synes det er den fedeste vogn Men hun har været nødt til at prioritere at have en vogn som ku være i bilen hvordan kassen er? Hvad mener du helt præcist?

Anmeld

27. april 2012

VIPpigen

Har du set på brio, der kan du få en model som kan klappes sammen i kassen så den ikke fylder så meget. Min svigerinde har den. Og ellers er det bare at køre i forretningen og sige du har den bil, og leder efter en barnevogn der kan være der i. Vi fik tilbudt at tage demomodellen med ud og få klappet sammen og prøve at pakke i bilen inden vi købte...

Anmeld

27. april 2012

TWT

Ploffer skriver:

Jeg må indrømme at jeg heller ikke synes det er den fedeste vogn Men hun har været nødt til at prioritere at have en vogn som ku være i bilen hvordan kassen er? Hvad mener du helt præcist?

Det ligner at den er meget blød i det ? hmm svært at forklare, men den ser ikke så solid ud 

Anmeld

27. april 2012

TWT

VIPpigen skriver:

Har du set på brio, der kan du få en model som kan klappes sammen i kassen så den ikke fylder så meget. Min svigerinde har den. Og ellers er det bare at køre i forretningen og sige du har den bil, og leder efter en barnevogn der kan være der i. Vi fik tilbudt at tage demomodellen med ud og få klappet sammen og prøve at pakke i bilen inden vi købte...

Det må jeg lige prøve tak

Anmeld

27. april 2012

Ploffer

TWT skriver:

Det ligner at den er meget blød i det ? hmm svært at forklare, men den ser ikke så solid ud 

Kassen er hård men kan klappes sammen ved at fjerne nogle skiver i siden. Den er en af de sikreste på markedet.... ( har lige min søster i røret ) Hun spørger om din bil er LS eller LT? Hun har en seed billigt til salg, hvis det er Hun siger at du kan google seed mg pli og læse om den der

Anmeld

27. april 2012

TWT

Ploffer skriver:

Kassen er hård men kan klappes sammen ved at fjerne nogle skiver i siden. Den er en af de sikreste på markedet.... ( har lige min søster i røret ) Hun spørger om din bil er LS eller LT? Hun har en seed billigt til salg, hvis det er Hun siger at du kan google seed mg pli og læse om den der

hvad betyder  LS eller LT?? det jo min mand der ved at det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.