Hvad ville du gøre her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2012

Anonym trådstarter

Hvis du skal ud og handle med hele din familie, mand/kæreste og børn eller alene med børnene.

Når I så ankommer til det supermarked og I gør klar til at komme ind og  det ene barn siger "Jeg vil ikke med ind, jeg vil blive her i bilen" 

Vi har været udsat for det et par gange, hver gang er en af os blevet i bilen sammen med barnet, så er de andre gået ind for at handle. 

Det er dog ikke sket endnu når en af os selv er ude og handle og børnene er med.

Hvad ville du gøre hvis dit barn sagde at det vil blive i bilen? 

Hvad ville du gøre hvis det kun er dig og barnet/børnene der tager ud og handler og det siger at det vil blive i bilen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Faith

Det kommer meget an på hvor gammelt barnet er.

Anmeld

27. april 2012

Eliza

kommer an på alderen

Malthe er 2,5 mdr så han siger ik så meget.. de 2 store er 10 og 15 så det må de selv bestemme.. tror ikke helt jeg kan hjælpe eller tage stilling til dit dilemma uden alder på børnene ??

Anmeld

27. april 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Hvis du skal ud og handle med hele din familie, mand/kæreste og børn eller alene med børnene.

Når I så ankommer til det supermarked og I gør klar til at komme ind og  det ene barn siger "Jeg vil ikke med ind, jeg vil blive her i bilen" 

Vi har været udsat for det et par gange, hver gang er en af os blevet i bilen sammen med barnet, så er de andre gået ind for at handle. 

Det er dog ikke sket endnu når en af os selv er ude og handle og børnene er med.

Hvad ville du gøre hvis det kun er dig og barnet/børnene der tager ud og handler og det siger at det vil blive i bilen? 

Det har Daniella gjort en gang 3 år og der fik hun lov også fortalte vi pænt at hun blev spændt fast og vi låste dørne og at vi gik ind og handlet og kom ud når vi var færdige og da vi kom ud var hun så glad og stolt hehe hun havde bare sat og hyggede med nogle bøger mm. 

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

kommer an på alderen

Malthe er 2,5 mdr så han siger ik så meget.. de 2 store er 10 og 15 så det må de selv bestemme.. tror ikke helt jeg kan hjælpe eller tage stilling til dit dilemma uden alder på børnene ??

Ikke et dilemma.  Bare et spørgsmål.. 

Nok omkring de 2½ - 3 år.

Anmeld

27. april 2012

Mamalou

Det afhænger selvfølgelig af alderen, men jeg ville tage barnet med mig ind og handle. Min bonusdatter på fem har flere gange sagt, at hun ikke ville med, men det er hun kommet. Jeg synes hun er for lille til at sidde tilbage i bilen. 

Vh. Louise

Anmeld

27. april 2012

PernilleogLouis

Min er 4 år og selvom han ikke vil med ind så kommer han det alligevel - det får han ikke lov at bestemme

Anmeld

27. april 2012

trunte89

Hvis vi begge var med, så kunne den ene blive. Var man alene, så måtte hun med ind, og så måtte hun blive sur over det.

Anmeld

27. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

En 3-årig er ikke gammel nok til at bestemme - og jeg vil endda driste mig til at sige "i næsten alle henseender".

Det er forældrene, der bestemmer - og en 3-årig skal under ingen omstændigheder sætte dagsordenen.

Anmeld

27. april 2012

Anonym

så ville jeg sige " Det kunne være hyggeligt, men du SKAL altså med ind" det er helt enkelt mig der bestemmer når mit barn er den alder..

Når du er 3 år kunne det da helt bestemt være både sjovt og hyggeligt hvis mor og far ville hoppe efter ens fløjte, men det er skisme også de voksnes opgave at lære deres børn at sådan fungere verdenen bare ikke  

Ellers kan de da blive grumt forskrækket når de opdager at "den virkelige verden" ikke hopper lige så højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.