Lidt nyt fra hormonella-hvalen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

DK

Det lyder som om du har din tallerken fuld derhjemme! Du må huske på hvor skønt det bliver med barsel og (trods alt) bedre tid til at passe det hele! Jeg kan ikke forestille mig at være træt gravid, ordne hus, passe syge børn osv. Jeg vil bare sige GODT GÅET/HÆNGT I!

Jeg synes også din mave er vildt flot! Men jeg glææder mig til at se babybilleder af den lille ny!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

JonTri

piadas skriver:

Hehe, så kan vi være hvaler sammen!

Hvis de glor, når du kommer med tre, hvordan skal det så ikke gå, når jeg kommer med fire!

Vi har snakket navne - vi er jo som sædvanligt 4, der vil bestemme, men indtil videre er vi ret enige om enten Mikkel eller Casper. Det ender nok med Mikkel, fordi min far hed Mikkelsen til mellemnavn. Hans fornavn var Evald, og det ville være synd! Han døde to år, før Oliver blev født (13 år siden), og jeg fortrød lidt efterfølgende, at vi ikke havde givet navnet Mikkel til Oliver. Siden har jeg altid sagt, at fik vi en dreng mere engang, skulle han hedde Mikkel efter min far.

Casper kan vi egentlig bare allesammen godt lide, og det passer sammen med Serdar og Oliver (6 bogstaver og ender på R). Her tænker jeg, hvis vi skal køre stilen videre med Pia, Lea og Ida, som jo er på tre bogstaver og ender på A (hvis den kløgtige læser ikke allerede har regnet den ud)! Autisten Pia kan jo godt lide, når det passer sammen.

Mikkel ender jo så ikke på R, men der er trods alt seks bogstaver i navnet, så det kan liiiige gå!

Så hjertet siger Mikkel og hjernen Casper - jeg tror, hjertet vinder!

Jeg skal til MD-scanning d. 15. maj, så der satser jeg på at få dem til at bekræfte, at det er en dreng, og så tør jeg godt satse på kun et blåt sæt tøj! Jeg havde "frygtet" lidt, at det er en pige, for vi er bare totalt lost med pigenavne, så det er vist godt nok - ellers var hun nok kommet til at hedde Ingenting!

Du FÅR drømmefødslen denne gang - det gjorde jeg jo 3. gang, og jeg havde jo også et KS og en megahård vaginal fødsel som de to første, så du gør bare lige som jeg gjorde!

Uh, det tøj - jeg tror altså lige, vi skal have flytningen overstået! Jeg kan vist ikke overskue ret meget andet lige nu! Men så lover jeg også, at jeg kommer!

Hejsa.

Sikke en god historie, angående navnet! Elsker når der er en grund til navnet.

Jeps vi skal da være hvaler sammen... hvaler, der spyr ild, for det føler jeg at jeg gør hele tiden... tøsen er nu vendt og det betyder halsbrand - igen.

Ang tøj, så siger du bare til... kan også komme til Hvalpsund (skal alligevel derop og gøre rent og sætte fødsel i gang).

Anmeld

5. maj 2012

JonTri

DK skriver:

Det lyder som om du har din tallerken fuld derhjemme! Du må huske på hvor skønt det bliver med barsel og (trods alt) bedre tid til at passe det hele! Jeg kan ikke forestille mig at være træt gravid, ordne hus, passe syge børn osv. Jeg vil bare sige GODT GÅET/HÆNGT I!

Jeg synes også din mave er vildt flot! Men jeg glææder mig til at se babybilleder af den lille ny!

Hejsa og TAK!

Ja det har været en hård omgang... og selvom jeg knuselsker mine unger, så er det fandme nogengange rart, når det "ringer ind" mandag morgen og pædagogerne står klar. Tristan var hjemme hele sidste uge pga ferie i dp og jeg GLÆDEDE mig til mandag... men opdagede at han mandag skal til kontrol på sygehuset og vaccineres onsdag... Jeg kan vel sove når jeg bliver gammel...

Han er begyndt kun at sove til middag og det betyder, at han skal aktiveres ekstra meget for ikke at dratte i søvn kl 10.30...

Jeg skal nok vold flashe baby når en dag den kommer

Anmeld

9. maj 2012

piadas

JonTri skriver:

Hejsa.

Sikke en god historie, angående navnet! Elsker når der er en grund til navnet.

Jeps vi skal da være hvaler sammen... hvaler, der spyr ild, for det føler jeg at jeg gør hele tiden... tøsen er nu vendt og det betyder halsbrand - igen.

Ang tøj, så siger du bare til... kan også komme til Hvalpsund (skal alligevel derop og gøre rent og sætte fødsel i gang).

Ih, jeg kom helt fra det med tøjet igen!

Jeg er ved at være lidt stresset over alt det her flytte-halløj! Kan jeg ikke lige tage stilling til hvad der passer bedst, når vi kommer på den anden side? Der er jo stadig god tid for mit vedkommende - men jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil af med det!

Du kan jo evt. skrive, hvis du har planer om at komme til Hvalpsund inden så længe - så kan vi jo se, om det passer ind i mine planer (jeg har et riiimeligt stramt program det næste stykke tid)...ellers er der jo ingen grund til, at du slæber det med!

Anmeld

9. maj 2012

JonTri

piadas skriver:

Ih, jeg kom helt fra det med tøjet igen!

Jeg er ved at være lidt stresset over alt det her flytte-halløj! Kan jeg ikke lige tage stilling til hvad der passer bedst, når vi kommer på den anden side? Der er jo stadig god tid for mit vedkommende - men jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil af med det!

Du kan jo evt. skrive, hvis du har planer om at komme til Hvalpsund inden så længe - så kan vi jo se, om det passer ind i mine planer (jeg har et riiimeligt stramt program det næste stykke tid)...ellers er der jo ingen grund til, at du slæber det med!

Hey. Jeg har masser af tid, så bare rolig. Kan se tiden an efter sommerferien. Skal op i residensen og gøre rent inden uge 25, da det er lejet ud.

Men det ku da være hygge at mødes til burger, med andre baby.dker... Men mon vi når det inden jeg føder?

Anmeld

9. maj 2012

piadas

JonTri skriver:

Hey. Jeg har masser af tid, så bare rolig. Kan se tiden an efter sommerferien. Skal op i residensen og gøre rent inden uge 25, da det er lejet ud.

Men det ku da være hygge at mødes til burger, med andre baby.dker... Men mon vi når det inden jeg føder?

Vi skal nok finde ud af det med tøjet.

Ja, det kunne være rigtig hyggeligt med burgere...jeg ved ikke, om vi kan nå det, inden du føder...for det gør du vel snart? Ih, jeg glæder mig til at høre om fødsel, se billeder osv.!

Jeg skal i hvert fald et par uger frem, før jeg har tid/overskud til det......men jeg har altid rigtig gerne ville med til en fødsel, så vi gør det da bare samme dag, som du skal føde!

Anmeld

9. maj 2012

JonTri

piadas skriver:

Vi skal nok finde ud af det med tøjet.

Ja, det kunne være rigtig hyggeligt med burgere...jeg ved ikke, om vi kan nå det, inden du føder...for det gør du vel snart? Ih, jeg glæder mig til at høre om fødsel, se billeder osv.!

Jeg skal i hvert fald et par uger frem, før jeg har tid/overskud til det......men jeg har altid rigtig gerne ville med til en fødsel, så vi gør det da bare samme dag, som du skal føde!

Ha, ja de er jo kæmpestore de fødestuer! Jeg skal skannes i morgen, så må vi se hvad de siger.

Anmeld

9. maj 2012

piadas

JonTri skriver:

Ha, ja de er jo kæmpestore de fødestuer! Jeg skal skannes i morgen, så må vi se hvad de siger.

Spændende - du må komme med en update så, så vi ved, hvornår vi skal sidde klar til at heppe!

Desværre er jeg jo ikke plus-medlem mere, så jeg kan desværre ikke bede heppekorspigerne om at stille op!

Anmeld

10. maj 2012

JonTri

piadas skriver:

Spændende - du må komme med en update så, så vi ved, hvornår vi skal sidde klar til at heppe!

Desværre er jeg jo ikke plus-medlem mere, så jeg kan desværre ikke bede heppekorspigerne om at stille op!

Ingen grund til heppedamer endnu...

Baby har det fint - masser af vand og flow i navlesnoren... men hun er for lille, så skal skannes igen om 2 uger.

De skønnede hende til 2200 gram

Anmeld

10. maj 2012

AnneBJ

Ih du er altså rigtig flot gravid!! 

Sikke en omgang sygdom - og så med højgravid mor.. puha! Vi er ved at dejse om herhjemme, og vi er jo trods alt 2 voksne om ét sygt barn... tsk tsk..
Håber snart at alle mand er på benene til at modtage lillesøster, og at Tristan ikke bliver for dårlig af vaccinen. Felix skal af sted mandag - så er han forhåbentlig klar til vs igen tirsdag... De er en pest at have hjemme for længe af gangen i denne alder... og JO, det må man godt sige engang imellem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.