Lidt nyt fra hormonella-hvalen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. april 2012

JonTri

Sidst jeg skrev en opdatering, omhandlede den sygdom og elendighed - og håbet om bedre vejr...

Siden da har begge unger kæmpet med RS-virus og skoldkopper.
Tristan ligner... sig selv som 15 årig...

Oveni skulle Tristan lige et smut til kontrol ved øredoktoren - det resulterede i dobbelt MØB og astmatisk bronkitis.

Behøver jeg at sige, at jeg IKKE har nydt, at der om lidt kommer en lille ny - er SLET ikke klar - hverken oven i hovedet eller rent praktisk... ak det kommer nok.
Synes sgu jeg har nok i de unger jeg har.
Bilder mig ind at pigebørn er nemmere at føde (skrøne??) og de bliver IKKE syge....

Vi bygger stadig om i hytten - det har vi gjort siden november og det trækker ud, det skidt. Redebyggeren er ved at komme over mig, så jeg kan mærke utålmodigheden brede sig - og synes bare ikke den stakkels mand, gør tingene hurtigt nok... godt han er tålmodig!!!

Sommeren skal vi bruge på baby, hus og sommerhus... fedter en tur i Aalborg Zoo her på tirsdag... deres årskort gælder 7 eller 9 andre steder - så kan vi tage nogle dagsture, hvis hele kuldet tillader det.

Her til sidst skal I da lige have et par billeder... har nu taget mig sammen til at få taget nogle mavebilleder (er 33+6) - næsten uden gener af at være preggy!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

AA10

Puha sikke en omgang lyder sku ikke godt, så er det ikke meget man nyder når det er sådan ... Håber de har det bedre og sikke gode billeder og fin mave

Anmeld

28. april 2012

JonTri

AA10 skriver:

Puha sikke en omgang lyder sku ikke godt, så er det ikke meget man nyder når det er sådan ... Håber de har det bedre og sikke gode billeder og fin mave

Hejsa.
Tak skal du ha. De er bedre... forhåbentlig LÆNGE. Mor her har endda haft overskud til at forberede babys ankomst - så begynder jeg at glæde mig alligevel

Anmeld

29. april 2012

Sofia

Skønne dejlige billeder af dine smukke drenge, og DIG! Du er mega flot gravid. Jeg tager hatten af for dig! Sejt som du klarer det hele.

Anmeld

30. april 2012

PeruBaby

Åhhh, det må være så hårdt!! Nu går I varmere vejr i møde og det hele bliver meget, meget bedre - lige om lidt. Kan godt forstå at du føler at det er overvældende at få endnu en lille trold - lige om lidt - men det bliver SKØNT, når hun kommer og alle er raske  Det tror jeg fuldt og fast på

Anmeld

1. maj 2012

piadas

Årh, hvor synes jeg altså bare, at I har været hårdt ramt!

Lad os krydse fingre for, at årstiden gør, at det bliver bedre!

Men det er godt at høre, at det er ved at vende - det varer jo aldrig, før lillesøster kommer til verden! Har I egentlig fundet et navn? Eller det er måske hemmeligt?

Ih, hvor er du flot gravid - jeg ligner stadig bare en strandet hval, der har spist alt for mange is sidste sommer og glemt at tabe dem igen henover vinteren! Jeg glæder mig, til jeg får mere gravid-facon, men når man er så fed i forvejen, som jeg er, kan man jo heller ikke forvente mirakler, vel! Meeen mon ikke det kommer på et tidspunkt?!

Hvordan er det nu, du plejer at føde? Hurtigt? Kompliceret? Før tid? Fortæl - det er jo snart! Så vi ved, hvornår vi skal begynde at heppe og sende vestøv!

Anmeld

2. maj 2012

JonTri

Sofia skriver:

Skønne dejlige billeder af dine smukke drenge, og DIG! Du er mega flot gravid. Jeg tager hatten af for dig! Sejt som du klarer det hele.

Tak skal du have!
Men NU kom sommeren og det giver dejlige harmoniske og trætte børn... Glæder mig som et lille barn, til at give brødrene en lillesøster!

Anmeld

2. maj 2012

JonTri

PeruBaby skriver:

Åhhh, det må være så hårdt!! Nu går I varmere vejr i møde og det hele bliver meget, meget bedre - lige om lidt. Kan godt forstå at du føler at det er overvældende at få endnu en lille trold - lige om lidt - men det bliver SKØNT, når hun kommer og alle er raske  Det tror jeg fuldt og fast på

Jeg tror på dig!
Det bliver fantastisk og håber alt vender nu... og at mine drenge har været syge nok for mindst 2 år... Piger er aldrig syge (har jeg hørt) og det vælger jeg at tro på

Anmeld

2. maj 2012

JonTri

piadas skriver:

Årh, hvor synes jeg altså bare, at I har været hårdt ramt!

Lad os krydse fingre for, at årstiden gør, at det bliver bedre!

Men det er godt at høre, at det er ved at vende - det varer jo aldrig, før lillesøster kommer til verden! Har I egentlig fundet et navn? Eller det er måske hemmeligt?

Ih, hvor er du flot gravid - jeg ligner stadig bare en strandet hval, der har spist alt for mange is sidste sommer og glemt at tabe dem igen henover vinteren! Jeg glæder mig, til jeg får mere gravid-facon, men når man er så fed i forvejen, som jeg er, kan man jo heller ikke forvente mirakler, vel! Meeen mon ikke det kommer på et tidspunkt?!

Hvordan er det nu, du plejer at føde? Hurtigt? Kompliceret? Før tid? Fortæl - det er jo snart! Så vi ved, hvornår vi skal begynde at heppe og sende vestøv!

Hejsa.

Tak for komplimenten. Jeg føler mig nu også som en hval, men det gør man altså altid... Inden sommeren er omme strutter du også afsted... Jeg er vildt overrasket over, HVOR meget folk glor når jeg kommer med hele kuldet... finder det egentlig provokerende i min hormonelle tilstand. HA som om de tænker - flere møgunger.

Navne... hmm... vi har talt lidt om nogle, men kan slet ikke forholde os inden hun er her... tror nu også jeg pakker et blåt sæt ned - just in case! Hvad med Jer? Synes kun jeg kan finde på drengenavne... Typisk. Ligesom jeg synes at der er SÅ meget fedt drengetøj

Jeg skal ind og skannes den 10, da der under de sidste to har været bøvl til sidst og det er endt i indlæggelser efterfølgende... Blev sat i gang sidst, da der ikke var fostervand nok... og så yndede de at STOPPE en sugekop på knolden af ham og trække. Den endte med at hoppe af to gange, så jeg pressede ungen ud i een ve... SVUP.

Håber på drømmefødslen denne gang... nu har jeg prøvet både kejsersnit og alm. fødsel. Ud skal den nok komme.

Kommer du snart og ser på tøj...

Anmeld

2. maj 2012

piadas

JonTri skriver:

Hejsa.

Tak for komplimenten. Jeg føler mig nu også som en hval, men det gør man altså altid... Inden sommeren er omme strutter du også afsted... Jeg er vildt overrasket over, HVOR meget folk glor når jeg kommer med hele kuldet... finder det egentlig provokerende i min hormonelle tilstand. HA som om de tænker - flere møgunger.

Navne... hmm... vi har talt lidt om nogle, men kan slet ikke forholde os inden hun er her... tror nu også jeg pakker et blåt sæt ned - just in case! Hvad med Jer? Synes kun jeg kan finde på drengenavne... Typisk. Ligesom jeg synes at der er SÅ meget fedt drengetøj

Jeg skal ind og skannes den 10, da der under de sidste to har været bøvl til sidst og det er endt i indlæggelser efterfølgende... Blev sat i gang sidst, da der ikke var fostervand nok... og så yndede de at STOPPE en sugekop på knolden af ham og trække. Den endte med at hoppe af to gange, så jeg pressede ungen ud i een ve... SVUP.

Håber på drømmefødslen denne gang... nu har jeg prøvet både kejsersnit og alm. fødsel. Ud skal den nok komme.

Kommer du snart og ser på tøj...

Hehe, så kan vi være hvaler sammen!

Hvis de glor, når du kommer med tre, hvordan skal det så ikke gå, når jeg kommer med fire!

Vi har snakket navne - vi er jo som sædvanligt 4, der vil bestemme, men indtil videre er vi ret enige om enten Mikkel eller Casper. Det ender nok med Mikkel, fordi min far hed Mikkelsen til mellemnavn. Hans fornavn var Evald, og det ville være synd! Han døde to år, før Oliver blev født (13 år siden), og jeg fortrød lidt efterfølgende, at vi ikke havde givet navnet Mikkel til Oliver. Siden har jeg altid sagt, at fik vi en dreng mere engang, skulle han hedde Mikkel efter min far.

Casper kan vi egentlig bare allesammen godt lide, og det passer sammen med Serdar og Oliver (6 bogstaver og ender på R). Her tænker jeg, hvis vi skal køre stilen videre med Pia, Lea og Ida, som jo er på tre bogstaver og ender på A (hvis den kløgtige læser ikke allerede har regnet den ud)! Autisten Pia kan jo godt lide, når det passer sammen.

Mikkel ender jo så ikke på R, men der er trods alt seks bogstaver i navnet, så det kan liiiige gå!

Så hjertet siger Mikkel og hjernen Casper - jeg tror, hjertet vinder!

Jeg skal til MD-scanning d. 15. maj, så der satser jeg på at få dem til at bekræfte, at det er en dreng, og så tør jeg godt satse på kun et blåt sæt tøj! Jeg havde "frygtet" lidt, at det er en pige, for vi er bare totalt lost med pigenavne, så det er vist godt nok - ellers var hun nok kommet til at hedde Ingenting!

Du FÅR drømmefødslen denne gang - det gjorde jeg jo 3. gang, og jeg havde jo også et KS og en megahård vaginal fødsel som de to første, så du gør bare lige som jeg gjorde!

Uh, det tøj - jeg tror altså lige, vi skal have flytningen overstået! Jeg kan vist ikke overskue ret meget andet lige nu! Men så lover jeg også, at jeg kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.