JonTri skriver:
Hejsa.
Tak for komplimenten
. Jeg føler mig nu også som en hval, men det gør man altså altid
... Inden sommeren er omme strutter du også afsted... Jeg er vildt overrasket over, HVOR meget folk glor når jeg kommer med hele kuldet... finder det egentlig provokerende i min hormonelle tilstand. HA som om de tænker - flere møgunger
.
Navne... hmm... vi har talt lidt om nogle, men kan slet ikke forholde os inden hun er her... tror nu også jeg pakker et blåt sæt ned - just in case! Hvad med Jer? Synes kun jeg kan finde på drengenavne... Typisk. Ligesom jeg synes at der er SÅ meget fedt drengetøj
Jeg skal ind og skannes den 10, da der under de sidste to har været bøvl til sidst og det er endt i indlæggelser efterfølgende... Blev sat i gang sidst, da der ikke var fostervand nok... og så yndede de at STOPPE en sugekop på knolden af ham og trække. Den endte med at hoppe af to gange, så jeg pressede ungen ud i een ve... SVUP.
Håber på drømmefødslen denne gang
... nu har jeg prøvet både kejsersnit og alm. fødsel. Ud skal den nok komme.
Kommer du snart og ser på tøj
...
Hehe, så kan vi være hvaler sammen!

Hvis de glor, når du kommer med tre, hvordan skal det så ikke gå, når jeg kommer med fire!

Vi har snakket navne - vi er jo som sædvanligt 4, der vil bestemme, men indtil videre er vi ret enige om enten Mikkel eller Casper. Det ender nok med Mikkel, fordi min far hed Mikkelsen til mellemnavn. Hans fornavn var Evald, og det ville være synd!
Han døde to år, før Oliver blev født (13 år siden), og jeg fortrød lidt efterfølgende, at vi ikke havde givet navnet Mikkel til Oliver. Siden har jeg altid sagt, at fik vi en dreng mere engang, skulle han hedde Mikkel efter min far.
Casper kan vi egentlig bare allesammen godt lide, og det passer sammen med Serdar og Oliver (6 bogstaver og ender på R). Her tænker jeg, hvis vi skal køre stilen videre med Pia, Lea og Ida, som jo er på tre bogstaver og ender på A (hvis den kløgtige læser ikke allerede har regnet den ud
)! Autisten Pia kan jo godt lide, når det passer sammen.
Mikkel ender jo så ikke på R, men der er trods alt seks bogstaver i navnet, så det kan liiiige gå!
Så hjertet siger Mikkel og hjernen Casper - jeg tror, hjertet vinder!

Jeg skal til MD-scanning d. 15. maj, så der satser jeg på at få dem til at bekræfte, at det er en dreng, og så tør jeg godt satse på kun et blåt sæt tøj!
Jeg havde "frygtet" lidt, at det er en pige, for vi er bare totalt lost med pigenavne, så det er vist godt nok - ellers var hun nok kommet til at hedde Ingenting!
Du FÅR drømmefødslen denne gang - det gjorde jeg jo 3. gang, og jeg havde jo også et KS og en megahård vaginal fødsel som de to første, så du gør bare lige som jeg gjorde!
Uh, det tøj - jeg tror altså lige, vi skal have flytningen overstået! Jeg kan vist ikke overskue ret meget andet lige nu!
Men så lover jeg også, at jeg kommer!