/:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

frk andreasen

åh har helt ondt af dig sys lige du skal have et stort

i skal gøre som i selv sys er det rigtige også blæse højt og flot på hva andre mener. ortæl dem at i har tagel jderes beslutning og i ikke er intersseret i deres meninger mere.

knus tanja osse i 20eren

med mit 3 kærligheds barn i maven 6+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

JJH

Anonym skriver:

Ja det er jeg men det gør så ondt, når nogle bare er chokerede over det

Det forstår jeg godt, men du kender dig selv bedst og dine grænser bedst. Hvis du selv mener du kan klare det, så kan du! så må de andre snakke det de vil.

Anmeld

28. april 2012

Lusi

Glem alt om andres kommentarer! I har taget et valg og er det i ønsker, så det er der ingen andre der skal blande sig i..
Om der er 1, 3 eller 5 år imellem, er det sgu lige hårdt.. Op med humøret og nyd din graviditet

Anmeld

28. april 2012

lycly

Ikke for noget, men det lyder som om at du omgiver dig med en flok KÆMPE IDIOTER!

Hvad fanden bilder de sig ind?! Undskyld sproget... Hvis det var mig, så havde jeg skåret alle de mennesker fra mit liv!

Nå, men jeg synes du skal lukke ørerne, det er JERES liv, og det behøver ikke være så svært at have to børn (kan ikke udtale mig om det da jeg pt kun har 1), men når I får nr 2, vil den store jo ikke længere være en baby, den har en fast rytme, får rigtig mad og kan måske kommunikere lidt. Og går i øvrigt i institution går jeg ud fra - så du kan koncentrere dig om den lille nye hele dagen, og så kan I skiftes når den store og din kæreste kommer hjem.

Op med humøret og glæd dig over din graviditet - alle børn er en gave!! Kæmpe herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.