Weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

JEG HAR FÅET ET JOB!

Mange ved nok hvem jeg er, men kan pga. mandens job osv. kan jeg ikke lige gøre mig mere synlig. Men HURRA! Det umulige er sket og jeg har fået et job, efter kun en uges "lediggang".

Nu skal vores lille familie til Aalborg og jeg glæder mig som en sindsyg. Vi regner med at købe et sommerhus (der er monster billigt) der ligger 200 m. fra mine forældres og så bo der indtil vores eget hus er solgt/lejet ud. Så kan ungerne og jeg køre til job/skole/daginstitution derfra til Aalborg, og kæresten kan bo i vores nuværende hus i hverdagene, indtil han ligeså får job nordenfjords.

JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET!!!

Feeeedt!

Der havde været 86 ansøgere, og HR chefen fortalte at der var mange ligesom mig der var nyudd. der var ledige, men så tilgengæld havde været det i laaang tid. De har valgt mig pga. personlighed og at jeg passede lige ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

JonTri

Tillykke!!!!! Hvor er det skønt for jer.

Anmeld

27. april 2012

Sofia

JEG ER SÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAD

Anmeld

27. april 2012

AnneBJ

Stort tillykke!! 

Anmeld

27. april 2012

Sofia

Hurra Hurra Hurra og nu skal vi i Jumboland! Og hey, jeg har fået årskort til zoo af arbejdet pga. karakteren for specialet, køber du ikke også sådan et?

Så skal vi derud!!!

FEDT hvis I køber sommerhuset. Kan du godt det så længe huset ikke er solgt? Vi kommer så meget på besøg, all the time!

Anmeld

27. april 2012

Maria-s

STORT TILLYKKE, for filan det er da fedt for jer!

Anmeld

29. april 2012

piadas

Hvor er jeg glad på dine vegne!

Så fik I jeres ønske opfyldt om at komme til Aalborg!

Tillykke!!

Anmeld

29. april 2012

Kit

Stort tillykke :-)

Anmeld

30. april 2012

PeruBaby

Åhhh, hvor det hele lykkes for jer. Det er så fedt! Mange gange held og lykke med alle jeres nye planer!

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak!

Den store og jeg tager nordpå og kigger på skoler i næste uge. Vi skal besøge to, hvor vi bliver vist rundt. Det er hhv. Vejgård Øster skolen og Stolpedalskolen. Nogen der kender noget til disse? Hun er heldigvis klar til at komme afsted og glæder sig til den omvæltning der skal ske. Jeg tror det er en "sten" fra hendes hjerte der er faldet i og med at hun nu har vished for hvad der skal ske og (nogenlunde) hvornår osv. Hun fortæller det på skolen i dag. Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Huset er blevet vurderet af flere ejendomsmæglere og det er sørme spændende om vi kan få det solgt til en ok tid indenfor en ok tidsramme. Ingen kan jo rigtig sige noget konkret om det. Hvis ikke overvejer vi at leje det ud. Men vi giver lige et salg en chance først har vi besluttet.

Knus og  herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.