er i nervøse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nattøs skriver:

okay så er det nok det der bliver købt ind og nok også fugtigheds crem

Ja vi har i hvert fald aldrig haft brug for andet vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

jeg er meget navøs bange for føslen ikke som sådan vererne men der skette så meget dorlig under siste føsel at jeg er bange for det samme sker igen, heldigvis har jeg fået snakked meget med jormoren om det og har valdt herning sygehus da det skulle være en rigtig godt sted at føde. men stadi bange.

den 2-7 skal jeg til vægtskaning da alle mine 3 børn har vert meget store ved føslen og de skal se om den bette også bliver det for så bliver jeg sat i gang før tid hvor jeg vær gang er gået 14 dage over tid.

Nu har jeg godt nok ik selv haft æren af at bruge fødegangen på Herning sygehus, da jeg fik aks. Men personalet på barselsgangen er bare rigtig søde og dygtige! Hvornår har du termin? Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Nu har jeg godt nok ik selv haft æren af at bruge fødegangen på Herning sygehus, da jeg fik aks. Men personalet på barselsgangen er bare rigtig søde og dygtige! Hvornår har du termin? Vh stine

hej s jeg er sat til den 19-7 så er spent på om jeg bliver sat i gang før tiden. har allerræde fået en dej kommentar i den her uge om at jeg ik lige er op over og når jeg så har sagt nej der er 12 uger igen så kikker de underlig og spør om der er mere en 1 det er alså lidt nedern at få kommenteret man er stor hele tiden

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

hej s jeg er sat til den 19-7 så er spent på om jeg bliver sat i gang før tiden. har allerræde fået en dej kommentar i den her uge om at jeg ik lige er op over og når jeg så har sagt nej der er 12 uger igen så kikker de underlig og spør om der er mere en 1 det er alså lidt nedern at få kommenteret man er stor hele tiden

Hvis du bliver sat i gang før, ka det da være vi mødes på barselsgangen så. Jeg har termin d3/7. 

Sådan kommentar fik jeg også en hel del af i min sidste graviditet. Især fra den ældre generation! Og den bliver lidt slidt at høre på til sidst. Denne gang er der heldigvis ik rigtig nogen der har sagt noget. Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Hvis du bliver sat i gang før, ka det da være vi mødes på barselsgangen så. Jeg har termin d3/7. 

Sådan kommentar fik jeg også en hel del af i min sidste graviditet. Især fra den ældre generation! Og den bliver lidt slidt at høre på til sidst. Denne gang er der heldigvis ik rigtig nogen der har sagt noget. Vh stine

er det også herning du skal føde?.

ja tror bare ik de kan huske hvordan man ser ud når man er grevid har kun taget 7 kg på var lige på vægten så det jo ik fori jeg har taget 20 eller sådan noget på s men jda man bliver godt trat af at høre det igen og igen

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

er det også herning du skal føde?.

ja tror bare ik de kan huske hvordan man ser ud når man er grevid har kun taget 7 kg på var lige på vægten så det jo ik fori jeg har taget 20 eller sådan noget på s men jda man bliver godt trat af at høre det igen og igen

Ja kommer fra Herning. Vi var oppe og se fødegangen da jeg var gravid med thea og det hele så bare rigtig fint ud, så er noget spændt på om jeg får lov til at komme der ned denne gang! 

Ja tror også de har glemt hvordan man ser ud når man er gravid! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.