er i nervøse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Nattøs

Er i ved at blive nervøse over kommende fødsel

Og hvornår pakker/pakkede i tasken? 

skal i sættes igang eller bare føde når barnet vil ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Annana89

Jeg er MEGET spændt, men sys ikke jeg som såddan er nervøs. Eller i hvert fald ikke bange nervøs

Jeg har ikke paket taske endnu, me jeg overvejer så småt at gøre det da vi skal til at pakke alting ned da vi flytter fra d. 1-15 Juni og jeg er sat til 8 juli! Så vil ikke stå med pludselige veer og skulle pakke alting op for at kunne pakke tasken!

Som udgangspunkt får jeg vidst lov at gå til termin, det er ikek noget min JDM har snakket om? Men jeg skal til vægstscanning d. 7 maj så ved jeg måske mere?

Hvad med dig selv?

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nattøs skriver:

Er i ved at blive nervøse over kommende fødsel

Og hvornår pakker/pakkede i tasken? 

skal i sættes igang eller bare føde når barnet vil ud

Er ik rigtig nervøs, nok mere spændt på om jeg når til termin og om jeg ska føde selv eller om det ender med pks/ aks.

Sidst endte det med aks i uge 34+ og vi har fået at vide at vi ska forvente den bette alt mellem midten af maj og midten af juli. Har termin d3/7. 

Er begyndt at købe de små ting ind til tasken som jeg manglede sidst, men er ik begyndt at pakke endnu. 

Hva med dig? Vh stine

Anmeld

30. april 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er ikke som sådan nervøs for selve fødslen. Smerterne skal man nok overleve - er mest bange for at noget går galt med min baby under fødslen eller jeg føder for tidligt. Men når det så er sagt så er det ikke fødslen jeg tænker mest på endnu, men det kommer nok. Tasken er sket ikke pakket. Vi skal først lave babyværelse og købe de sidste ting men har også først termin d. 23. Juli så der er god tid  

Skal til 3D på lørdag, er meget spændt på at se et glimt af hende og høre hvad hun måler og vejer 

Anmeld

30. april 2012

Nattøs

Jeg er ikke sådan bange nervøs for fødselsen, nok mest nervøs for om det ender i kejsersnit. For det sker åbenbart tit for overvægtige kvinder men håber at jeg kommer til at føde normalt. 

Jeg har ikke pakket tasken i nu, men overvejer så småt at begynde at købe ting til tasken. 

Men nogen der kan svare mig på, hvilken creme er kloge at have når barnet er født

Anmeld

30. april 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg er ikke nervøs for fødslen (endnu), mere om jeg føder for tidligt :/

Jeg er ikke begyndt at pakke taske endnu, går på barsel på mandag, så vil jeg til at igang med at forberede mig ordentligt Min energi kan ikke klare både arbejde, og e masse pligter hjemme hver dag :/ så blir skønt når jeg kan gå hjemme!!

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nattøs skriver:

Jeg er ikke sådan bange nervøs for fødselsen, nok mest nervøs for om det ender i kejsersnit. For det sker åbenbart tit for overvægtige kvinder men håber at jeg kommer til at føde normalt. 

Jeg har ikke pakket tasken i nu, men overvejer så småt at begynde at købe ting til tasken. 

Men nogen der kan svare mig på, hvilken creme er kloge at have når barnet er født

Tænker du på cremer til baby?? Her er det eneste crem vi har brugt til thea været numse crem, hvis den har været meget rød. Den vi altid har brugt hedder crictiel barriere crem fra apoteket! Ellers har vi aldrig brugt hverken crem, olie eller sæbe på thea og regner heller ik med at komme til at bruge det denne gang! 

Til mig selv bruger jeg Matas parfume fri crem! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

jeg er meget navøs bange for føslen ikke som sådan vererne men der skette så meget dorlig under siste føsel at jeg er bange for det samme sker igen, heldigvis har jeg fået snakked meget med jormoren om det og har valdt herning sygehus da det skulle være en rigtig godt sted at føde. men stadi bange.

den 2-7 skal jeg til vægtskaning da alle mine 3 børn har vert meget store ved føslen og de skal se om den bette også bliver det for så bliver jeg sat i gang før tid hvor jeg vær gang er gået 14 dage over tid.

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

og har ik pakked tasken har slet ikke købt tasken inu sss

Anmeld

1. maj 2012

Nattøs

StineW79 skriver:

Tænker du på cremer til baby?? Her er det eneste crem vi har brugt til thea været numse crem, hvis den har været meget rød. Den vi altid har brugt hedder crictiel barriere crem fra apoteket! Ellers har vi aldrig brugt hverken crem, olie eller sæbe på thea og regner heller ik med at komme til at bruge det denne gang! 

Til mig selv bruger jeg Matas parfume fri crem! Vh stine

okay så er det nok det der bliver købt ind og nok også fugtigheds crem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.