sundhedsvejen.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Laura.

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Ved det aller første besøg fra SP, fik jeg et login og kode til sundhedsvejen.dk. MEN... Det er først nu jeg har prøvet på at logge ind, og jeg kan ikke??

Tror i koden er forældet? Uanset hvad, så skal jeg vel kontakte SP?

Årrgh.. jeg kan huske hvor svært det var for mig at logge på føste gang. De koder jeg fik af SP virkede bare ikke og ja, brugte selvfølgelig mit eget CPR-nr. Jeg tror at det var 5 gang jeg fik en ny kode at det lykkedes mig at komme på... men der havde de også kontaktet en IT mand og fik ham til at kigge på problemet... men besværligt, dét var det !

Jeg tror bare du skal bede om en ny kode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Laura. skriver:

Årrgh.. jeg kan huske hvor svært det var for mig at logge på føste gang. De koder jeg fik af SP virkede bare ikke og ja, brugte selvfølgelig mit eget CPR-nr. Jeg tror at det var 5 gang jeg fik en ny kode at det lykkedes mig at komme på... men der havde de også kontaktet en IT mand og fik ham til at kigge på problemet... men besværligt, dét var det !

Jeg tror bare du skal bede om en ny kode.

Håber ikke det bliver lige så besværligt for mig  Har skrevet til hende og bedt om en ny kode

Anmeld

27. april 2012

Laura.

rikkeregnbue skriver:

Håber ikke det bliver lige så besværligt for mig  Har skrevet til hende og bedt om en ny kode

Nej, det må vi ikke håbe.. men kors det var belastende... heh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.