Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Ved det aller første besøg fra SP, fik jeg et login og kode til sundhedsvejen.dk. MEN... Det er først nu jeg har prøvet på at logge ind, og jeg kan ikke??
Tror i koden er forældet? Uanset hvad, så skal jeg vel kontakte SP?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Husk det er dit cpr og ikke dit barns I hvert fald hvis det er ligesom det jeg havde
Husk det er dit cpr og ikke dit barns I hvert fald hvis det er ligesom det jeg havde
Har prøvet med begge cpr nummer, det virker ikke
rikkeregnbue skriver: Har prøvet med begge cpr nummer, det virker ikke
Nettemor skriver: Så ville jeg lige ringe til SP kontoret og høre dem..Du har tjekket at du laver store bogstaver hvor de skal være og alt det der?
Så ville jeg lige ringe til SP kontoret og høre dem..Du har tjekket at du laver store bogstaver hvor de skal være og alt det der?
Der er ingen bogstaver
rikkeregnbue skriver: Hej piger Ved det aller første besøg fra SP, fik jeg et login og kode til sundhedsvejen.dk. MEN... Det er først nu jeg har prøvet på at logge ind, og jeg kan ikke?? Tror i koden er forældet? Uanset hvad, så skal jeg vel kontakte SP?
FamilenStorm skriver: Mener at hvis man ikke har brugt den inden for en måned skal man have en ny kode.. så du skal ringe eller skrive til spr du en ny
Mener at hvis man ikke har brugt den inden for en måned skal man have en ny kode.. så du skal ringe eller skrive til spr du en ny
Okay
rikkeregnbue skriver: Der er ingen bogstaver
Nettemor skriver: Nåh okay Så syns jeg du skal ringe eller skrive en mail til din SP
Nåh okay Så syns jeg du skal ringe eller skrive en mail til din SP
Det gør jeg lige!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128