hvor er det dog fantastisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Eliza

i morgen er det præcis 10 uger siden jeg, kom halsende i fuldfart med våde bukser ind på en fødegang 6 cm åben, og i løbet af de næste 2 timer fik skreget og hvæset noget i retningen af " Jeg vil IKKE, det går for stærk!, jeg VIL hjem!, Jeg VIL ha panodil!!! KEJSERSNIT, KEJSERSNIT er du ikke rar!!?? Skyd MIIIIG!! og da moderkagen skulle ud , kan DU ikke bare trække lortet ud??!. 

Og nu næsten 10 uger efter, er det somom smerten næsten er glemt  Det var slet ikke så slemt alligevel  (jo jo gu var det da så! ) Men alligevel syret hvordan naturen går sin gang og "sletter" lidt af hukommelsen.. Jeg er faktisk ikke helt fjern fra tanken om at opleve det fantastiske øjeblik igen 

Ville egentlig ikke noget med mit indlæg, sad bare i min egen lille forundrings bobbel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

FrkZier

Eliza skriver:

i morgen er det præcis 10 uger siden jeg, kom halsende i fuldfart med våde bukser ind på en fødegang 6 cm åben, og i løbet af de næste 2 timer fik skreget og hvæset noget i retningen af " Jeg vil IKKE, det går for stærk!, jeg VIL hjem!, Jeg VIL ha panodil!!! KEJSERSNIT, KEJSERSNIT er du ikke rar!!?? Skyd MIIIIG!! og da moderkagen skulle ud , kan DU ikke bare trække lortet ud??!. 

Og nu næsten 10 uger efter, er det somom smerten næsten er glemt  Det var slet ikke så slemt alligevel  (jo jo gu var det da så! ) Men alligevel syret hvordan naturen går sin gang og "sletter" lidt af hukommelsen.. Jeg er faktisk ikke helt fjern fra tanken om at opleve det fantastiske øjeblik igen 

Ville egentlig ikke noget med mit indlæg, sad bare i min egen lille forundrings bobbel 

det er da betryggende for os der engang i fremtiden forhåbentligvis også skal føde at det er noget i andre gerne vil gentage hihi

Anmeld

26. april 2012

Eliza

FrkZier skriver:

det er da betryggende for os der engang i fremtiden forhåbentligvis også skal føde at det er noget i andre gerne vil gentage hihi

når man står i det ønsker man altså stadig brændende at blive skudt!!  eller jeg gjorde ihvertfald.. 

Men ja hvis ikke en eller anden gik ind og slettede lidt i hukommelsen, var der nok ikke mange der hoppede med på ideen om barn nr 2 

Anmeld

26. april 2012

LR85

Wow, ikke så motiverende for os der snart står og skal føde. 

Lyder godt nok ikke så rart

Anmeld

26. april 2012

Sujan

Ha ha.. jeg har det på nøjagtig samme måde.. da jeg fødte tænkte jeg, det gør jeg fandme aldrig igen. Burde være forbudt at gennemgå så meget smerte. Det kan da virkelig ikke være rigtigt..

Jeg var 100 % sikker på at jeg aldrig nogensinde ville overveje at få en til, for ville ikke udsætte mig selv for noget så forfærdeligt igen...

Alt dette kan jeg huske at jeg tænkte..

Nu kun 4 uger efter, tænker jeg at det nok ikke var så slemt og jeg da gerne vil have en til en dag..

Tænkt at hjernen kan være indrettet sådan:-)

Anmeld

26. april 2012

Chevro

Eliza skriver:

Dejligt at høre nogle lidt positive sider af en fødsel på trods af smerte! Går ind i uge 35 imorgen, så der er jo chance for fødsel i den nærmeste fremtid (;

Anmeld

26. april 2012

Eliza

Chevro skriver:

Dejligt at høre nogle lidt positive sider af en fødsel på trods af smerte! Går ind i uge 35 imorgen, så der er jo chance for fødsel i den nærmeste fremtid (;

selvom det er skræmmende, og ja da hans hoved kom helt ned mærkedes det lidt som om der var 2 stærke mænd der tog fat i min stakkels lille ***** og gik i hver sin retning LANGT ud i byen og genneralt en ubeskrivelig smerte, så var det personligt det mest fantastiske jeg har oplevet  isår når det lige kommet et par uger på afstand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.