Pikachu flyttede ind hos os idag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

hehe har du prøvet rødbede, eller salatblade ? de to ting var et hit her.

Salat blade spiser han, har dog ikke prøvet med rødbede, det elsker de andre to... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Salat blade spiser han, har dog ikke prøvet med rødbede, det elsker de andre to... 

hehe har endnu ikke fundet ud af hvad det er der så fremragende ved rødbede ( kan ikke selv lide det ) men det giver sådan en dejlig komisk farve på deres "skæg"

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

hehe har endnu ikke fundet ud af hvad det er der så fremragende ved rødbede ( kan ikke selv lide det ) men det giver sådan en dejlig komisk farve på deres "skæg"

Hehe ja, nu lidt morsomt med den flotte farve et par dage...  Tilgengæld elsker de broccoli.... 

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Hehe ja, nu lidt morsomt med den flotte farve et par dage...  Tilgengæld elsker de broccoli.... 

hehe ja.. den er nu smuk, men efter et stykke tid så tror jeg ikke dyrene synes det er sjovt man griner af dem mere haha

og broccoli gad mine to ikke æde, så hellere en gulerod.. suk

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

hehe ja.. den er nu smuk, men efter et stykke tid så tror jeg ikke dyrene synes det er sjovt man griner af dem mere haha

og broccoli gad mine to ikke æde, så hellere en gulerod.. suk

Hehe, ja måske derfor de bider lidt engang imellem... 

Jeg plejer altid lige at gå på google hvis jeg er i tvivl med nogle grønsager... 

Det er jo næsten alt de må få....  Gulerødder er et kæmpe hit for alle, er dog ikke stødt på nogle endnu som ikke spiser det... 

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Hehe, ja måske derfor de bider lidt engang imellem... 

Jeg plejer altid lige at gå på google hvis jeg er i tvivl med nogle grønsager... 

Det er jo næsten alt de må få....  Gulerødder er et kæmpe hit for alle, er dog ikke stødt på nogle endnu som ikke spiser det... 

hmm havde en gang en liste til marsvin med det grønt de må få, hvis jeg kan finde den, kan jeg da godt smide en besked til dig med den ?

og nej tror det er de færreste gnavere som ikke kan lide gulerødder

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

hmm havde en gang en liste til marsvin med det grønt de må få, hvis jeg kan finde den, kan jeg da godt smide en besked til dig med den ?

og nej tror det er de færreste gnavere som ikke kan lide gulerødder

Ih det må du gerne hvis du finder den... Så kan jeg klaske den på køleskabet.... 

Iiih.... Må jeg ikke se et billede af dine marsvin? 

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Ih det må du gerne hvis du finder den... Så kan jeg klaske den på køleskabet.... 

Iiih.... Må jeg ikke se et billede af dine marsvin? 

det må du da hvis jeg kan finde ud af hvordan man oploader billeder herinde haha ( så tror jeg kommer til at bede dig om hjælp på den fløj )

og hiver da lige lidt i mine kontakter indenfor den verden, og ser om en af dem da ikke har den liste, for min er nemlig røget ud.

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

det må du da hvis jeg kan finde ud af hvordan man oploader billeder herinde haha ( så tror jeg kommer til at bede dig om hjælp på den fløj )

og hiver da lige lidt i mine kontakter indenfor den verden, og ser om en af dem da ikke har den liste, for min er nemlig røget ud.

Det er faktisk nemt nok at loade billeder herinde... Når du opretter en tråd, der hvor man så plejer at trykke "opret tråd" lige nedenunder den kommer der en gul knap hvor der står "vælg billede" den klikker man på og så finder du billeder den vej igennem.... 

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

det her er mine to nu desværre afdøde tøser.. hvivle totten hed Bellana, og husspiseren/ arkitekten hed Bianca

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.