Jeps... Har fået et dyr mere i vores mini Zoo....
Et Marsvin mere.... Han er skøn... Dejlig, stille og rolig... 
Jeg har overtaget ham fra et hold venners søn... Han snakkede ikke rigtig med Pikachu eller noget, han stod bare på hans værelse, blev fodret og rengjort hos og så var dét det...
Jeg fik ham hjem idag... Jeg havde spurgt om hvad køn det var.. Faderen mente det var en han og moderen fortalte at de fik at vide i dyrehandleren at det var en han...
Da jeg tjekkede ham for køn, så jeg i mine øjne en hun... Meeen, da jeg så tog en af mine hanner op for at tjekke og samligne, ja så kiggede Pikachu's kugler frem, meget svagt... Så det er en han... Er ikke en haj til at tjekke køn... 
Han har været meget meget stille, sat i det samme hjørne siden han kom og ikke rørt sig ud af stedet...
Efter vi havde spist til aften, tog jeg et håndklæde og Pikachu med hen i sofaen og snakkede med ham, lige sådan for at få ham livet op... Han snakkede gevaldigt og puttede sig ind hos mig og hvilede sig der en times tid...
Satte ham ned i buret igen og han sidder det samme sted igen, musestille, rør slet ikke på sig... Hans bur står oven på de 2 andres bure, da deres er etage bure, hans kunne sagtens stå ovenpå.. Så han kan høre dem og snakke med dem...
Det hjørne han har sat i lige siden han kom og jeg havde haft ham oppe, det hjørne kan ses på billedet... Men det er måske meget normalt når de er kommet til et nyt hjem?
Nu skal vi altså heller ikke have flere dyr... 
Her er Pikachu... Dejlig nuttet...