Skal vi være venner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Nolle

Line - med Bobben skriver:

Nemlig.. Det er det vigtigste..

Ja. 

Hvad laver du til hverdag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Aabye

Lige pt er jeg desværre på kontant hjælp.. Blev sygemeldt fra uge 7 i min graviditet, og måtte derfor droppe min skole (var igang med at læse HF).. så sluttede min barsel og det er bare IKKE til at finde arbejde.. Suk..

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Lige pt er jeg desværre på kontant hjælp.. Blev sygemeldt fra uge 7 i min graviditet, og måtte derfor droppe min skole (var igang med at læse HF).. så sluttede min barsel og det er bare IKKE til at finde arbejde.. Suk..

Hvor træls, Jeg er osse på KH, men det er nu mere fordi jeg er sygmeldt med min ryg. De tog 4 læger og 18 mdr får de fandt ud af hvad der var glat med min ryg, og så var det for sendt så var jeg blevet gravid, så jeg kan ikke komme i nogen behandlig får lillebror har meldt sin ankomst :/

Anmeld

26. april 2012

pemiro

Nolle skriver:

Jeg gør sygmeldt med MEGET dårlig ryg, Så går bare hjemme lige pt.
Min kæreste er fisker, lige pt bor i nordjylland. og gruden til at vi skal flytte "syd" på er nogen dage kan jeg ikke lige tag mig af min søn, så jeg tætter på min familie  

Åh ja det er også skønt at være tæt på familien. Jeg er også glad for jeg bor i samme by som min familie så vi kan ha pasningsmuligheder når lillemanden kommer

Hvad laver du når du ikke er sygemeldt? 

Jeg selv læser hf som jeg slutter på nu her til sommer, og så regner jeg med et halvt års barsel og så starter je videreuddannelse

Anmeld

26. april 2012

Nolle

pemiro skriver:

Åh ja det er også skønt at være tæt på familien. Jeg er også glad for jeg bor i samme by som min familie så vi kan ha pasningsmuligheder når lillemanden kommer

Hvad laver du når du ikke er sygemeldt? 

Jeg selv læser hf som jeg slutter på nu her til sommer, og så regner jeg med et halvt års barsel og så starter je videreuddannelse

Jeg synens have vært i gang med min udd. men så blev jeg gravid med min søn, og så var det mening jeg skulle have vært igang efter min barsle, men under min barsle var jeg til læge og fik a vide jeg bliver sygmeldt med det samme efter min barsel .. 
Og er bare træt af gå hjemme, jeg ville ud at lave noget, men jeg må indse at jeg ikke kan lige pt  

Anmeld

26. april 2012

pemiro

Nolle skriver:

Jeg synens have vært i gang med min udd. men så blev jeg gravid med min søn, og så var det mening jeg skulle have vært igang efter min barsle, men under min barsle var jeg til læge og fik a vide jeg bliver sygmeldt med det samme efter min barsel .. 
Og er bare træt af gå hjemme, jeg ville ud at lave noget, men jeg må indse at jeg ikke kan lige pt  

Øv hvor træls....

Ka godt forstå du ikke synes det er sjovt

Håber da det kan blive bedre så du kan komme igang igen..

Er det en sygdom eller er det "bare" drillerier i kroppen du ikke kan komme af med?

Anmeld

26. april 2012

Aabye

Nolle skriver:

Hvor træls, Jeg er osse på KH, men det er nu mere fordi jeg er sygmeldt med min ryg. De tog 4 læger og 18 mdr får de fandt ud af hvad der var glat med min ryg, og så var det for sendt så var jeg blevet gravid, så jeg kan ikke komme i nogen behandlig får lillebror har meldt sin ankomst :/

Øv.. Så må du glæde dig ekstra meget til den lille er kommet ud, så du for det første kan ny den lille ny, og samtidig få en udredning mht til din ryg?. Suk.. Hvad er der galt med din ryg hvis man må spørge?

Anmeld

27. april 2012

Emily2012<3

Nolle skriver:

Nemlig , der er lang ventelist. derfor valgt vi  Fredericia fra. 
Men Børkop er nu tæt på Vejle og  Fredericia  

Ja det er det..

Hvornår flytter i så?

Anmeld

27. april 2012

Nolle

Øv.. Så må du glæde dig ekstra meget til den lille er kommet ud, så du for det første kan ny den lille ny, og samtidig få en udredning mht til din ryg?. Suk.. Hvad er der galt med din ryg hvis man må spørge?

Ja, det er rigtig. glæder mig meget til begge dele  

Du skal være velkommen til at spøger, alt tyder på jeg har en diskusprolaps, men kan jo ikke rigtig blive undersøgt når jeg er gravid.

Anmeld

27. april 2012

Nolle

Emily2012<3 skriver:

Ja det er det..

Hvornår flytter i så?

Flytter til august, der sku lang tid til, men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.