Skal vi være venner? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Aabye

Nolle skriver:

Jeg har vært i legoland i en time få 2 år tilbage, ellers var det i '98 jeg var i legoland sidst. som jeg husker var det nu meget hyggeliget.

Legoland er rigtig hyggeligt.. Når bare man ikke er tvangsindlagt til at komme der hver anden weekend både lørdag og søndag i 6 år pga ens mindre brødre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Emily2012<3

Nolle skriver:

Der jo ca lige langt om jeg kommer til den ene by eller den anden

Vi hade osse sankket om at flyttet til  Fredericia men der bare ikke rigtig noget ledlig som vi ville have. :/ 

Der er nu en del at få i Fredericia, men det der er ledigt pt er ret dyrt.. Vi står også gerne og vil have en større lejlighed da vi har fået Emily, og så har min kæreste 2 børn som vi også har 7/7..  

Men der er nogle fine lejligheder i Fredericia, men det er bare ikke tit der er nogle ledigt..

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Line - med Bobben skriver:

Legoland er rigtig hyggeligt.. Når bare man ikke er tvangsindlagt til at komme der hver anden weekend både lørdag og søndag i 6 år pga ens mindre brødre..

Hehe , det ville jeg godt tro (: 
.. Men jeg ville nu stadig der hen en dag til sommer  

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Emily2012<3 skriver:

Der er nu en del at få i Fredericia, men det der er ledigt pt er ret dyrt.. Vi står også gerne og vil have en større lejlighed da vi har fået Emily, og så har min kæreste 2 børn som vi også har 7/7..  

Men der er nogle fine lejligheder i Fredericia, men det er bare ikke tit der er nogle ledigt..

Nemlig , der er lang ventelist. derfor valgt vi  Fredericia fra. 
Men Børkop er nu tæt på Vejle og  Fredericia  

Anmeld

26. april 2012

Aabye

Nolle skriver:

Hehe , det ville jeg godt tro (: 
.. Men jeg ville nu stadig der hen en dag til sommer  

Vi skal helt sikkert også derhen til sommer så vores dreng kan opleve det... Han er ved at være så stor nu at han godt ville kunne få lidt ud af det.. Især duplo land..

Anmeld

26. april 2012

pemiro

Hvis ikke odense er for langt væk så er jeg her også

Jeg skal ha min første her til juni så kunne da være rart at lære nogle at kende som har børn i nogenlunde samme aldersgruppe

Anmeld

26. april 2012

Nolle

pemiro skriver:

Hvis ikke odense er for langt væk så er jeg her også

Jeg skal ha min første her til juni så kunne da være rart at lære nogle at kende som har børn i nogenlunde samme aldersgruppe

Næh, det er først langt væk når man skal have pas med

Helt bestemt, 

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Line - med Bobben skriver:

Vi skal helt sikkert også derhen til sommer så vores dreng kan opleve det... Han er ved at være så stor nu at han godt ville kunne få lidt ud af det.. Især duplo land..

Min søn ELSKER duplo ! Det er det enste han ville lege med få tiden. 
Så jeg tror han ville hygge sig en lille smule, Ellers ville jeg bestemt gør det  

Anmeld

26. april 2012

Nadia&Daniel

Nolle skriver:

Helt bestemt, 

Tja, pas eller ej - selvom "øen" er langt væk, vil jeg da gerne sige tillykke med lillebroren i maven

Anmeld

26. april 2012

pemiro

Nolle skriver:

Helt bestemt, 

Ih hvor hyggeligt..

Hvordan kan det være i skal flytte? Hvad laver du til daglig? (har ikke luret din profil nemlig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.