Tror altså jeg er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

ja jeg gør, det føles virkelig sådan.

mine bryster er voldsomt ømme ( og de ''snorre'' spænder'' ) De sidste 3 dage har jeg haft MEget kvalme, rysteture, har været svimmel, mine brystvorter klør, og har en trykken i hoved. '

jeg har normalt ALDRIG kvalme, kun hvis jeg er syg. synes det presser mere på blæreren når jeg skal tisse.

jeg forventer IKKE mens enten på lørdag eller allersenet på tirsdag, jeg har voldsomt meget lyst til at teste men venter til imorgen tidlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

ja jeg gør, det føles virkelig sådan.

mine bryster er voldsomt ømme ( og de ''snorre'' spænder'' ) De sidste 3 dage har jeg haft MEget kvalme, rysteture, har været svimmel, mine brystvorter klør, og har en trykken i hoved. '

jeg har normalt ALDRIG kvalme, kun hvis jeg er syg. synes det presser mere på blæreren når jeg skal tisse.

jeg forventer IKKE mens enten på lørdag eller allersenet på tirsdag, jeg har voldsomt meget lyst til at teste men venter til imorgen tidlig.

Uha hvor spændende! Krydser fingre og glæder mig til update kl bæ i morgen tidlig!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Uha hvor spændende! Krydser fingre og glæder mig til update kl bæ i morgen tidlig!

kunne det ikke godt betyde jeg er gravid???, ååååh hvor jeg altså håber det har ventet så lææænge nu så kunne være så fedt

Anmeld

26. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

J

kunne det ikke godt betyde jeg er gravid???, ååååh hvor jeg altså håber det har ventet så lææænge nu så kunne være så fedt

Jo der er bestemt nogle, der får sådanne tegn... Men så er der også nogle der slet intet bemærker. Og der er nogle, der ønsker det så meget at de får tegnene på en graviditet. Det eneste man rigtig kan stole på er en positiv test, som jeg håber du står med i morgen!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Jo der er bestemt nogle, der får sådanne tegn... Men så er der også nogle der slet intet bemærker. Og der er nogle, der ønsker det så meget at de får tegnene på en graviditet. Det eneste man rigtig kan stole på er en positiv test, som jeg håber du står med i morgen!

ja det har du ret i og tak

Anmeld

27. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

ja det har du ret i og tak

Hvordan er det gået?

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Hvordan er det gået?

den er negativ

Anmeld

27. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

k

den er negativ

Det kan jo sagtens være, det bare er for tidligt at teste. især når det først er på lørdag/tirsdag mens skal komme. jeg testede MEGET svagt 4 dage over. Nu skal der bare krydses fingre for, at mens bliver væk.

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Det kan jo sagtens være, det bare er for tidligt at teste. især når det først er på lørdag/tirsdag mens skal komme. jeg testede MEGET svagt 4 dage over. Nu skal der bare krydses fingre for, at mens bliver væk.

Ja så er der jo stadig håb endnu

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja så er der jo stadig håb endnu

Mens er dukket op her til morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.