Hvad er chancen for en smutter liige efter en fødsel..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Ellie79

Min er 9 mdr i dag og ikke skyggen af mens. tror nok det er jubii men kunne da egentlig være rart ens krop begyndte at være normal igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

mahanna

hejsa

8 uger efter fik jeg mens så kunne blive gravid efter 6 uger og da mens så skulle komme anden gang alsår efter 12 uger blev den væk og jeg var gravid igen og vendter nu nummer 2 og det tog os 5 år at lave den første, så der er meget storer chancer for at man bliver gravid lige efter man har født

Anmeld

27. april 2012

sarahb

Meget stor!
Oplevede det selv

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

1 gang er det smuttet for os. 1 GANG! Og her sidder jeg og blir dårlig af mandler! Fuck altså! Hvornår får man normalt sin mens efter fødsel? Baby er 6 uger nu  ... 

min datter var 5 mdr. før jeg fik min mens og derefter var min cyklus sådan at jeg kun fik mens hver anden måned..

Anmeld

27. april 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

1 gang er det smuttet for os. 1 GANG! Og her sidder jeg og blir dårlig af mandler! Fuck altså! Hvornår får man normalt sin mens efter fødsel? Baby er 6 uger nu  ... 

Ved det ikke, men en i min mdr gr kommer til at få 10 mdr mellem sine...

Anmeld

27. april 2012

Carl-Emil's mor

Den er ekstra stor lige når man har født... Det oplyste de også om til fødselsforberedelse her hos os.. Min mens KomEfter 4 latterlige uger - buuwuuuh altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.