Hvad er chancen for en smutter liige efter en fødsel..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.118 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

1 gang er det smuttet for os. 1 GANG! Og her sidder jeg og blir dårlig af mandler! Fuck altså! Hvornår får man normalt sin mens efter fødsel? Baby er 6 uger nu  ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Muffinmus

det er jo mega forskeligt...jeg fik mens efter 6 uger den ene gang og 8 uger den anden gang...og æl ligger jo gerne 2 uger inden den tid...så jeg ville sikkert have kunne blive gravid da mine var 4 uger og 6 uger gamle....

Anmeld

26. april 2012

Annemor...

Anonym skriver:

1 gang er det smuttet for os. 1 GANG! Og her sidder jeg og blir dårlig af mandler! Fuck altså! Hvornår får man normalt sin mens efter fødsel? Baby er 6 uger nu  ... 

min søn er snart 5 mdr og jeg har ikke haft mens endnu.

Anmeld

26. april 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg har fået mit omkring 8 uger efter fødslen

Anmeld

26. april 2012

Silas&Mille

første gang fik jeg mens efter 8 uger.

her anden gang gik der 10½ uge.

Sandsynligheden for en smutter afhænger jo af hvornår du har ægløsning.

Jeg nåede at have mens to gange efter fødslen af Silas og så havde vi en smutter. Jeg sagde godt nok til kæresten at jeg nok havde ægløsning lige deromkring, men vi tænkte begge to, det går nok det tog jo over 2 år før jeg blev gravid med Silas.

Binko så var den der. Tror kun vi havde haft sex 3-4 gange efter fødslen af Silas (jeg skulle jo lige komme mig dernede) 

Så nu er vi forældre til to, med 13 måneder imellem  

Anmeld

26. april 2012

Ciss

Anonym skriver:

Jeg tror, det er meget forskellig. Den første gang var baby 8 mndr, den anden gang 6 uger...

Anmeld

26. april 2012

FogL

Jeg har lige fået min mens i dag, Freyja er præcis to måneder
Men chancen for graviditet lige efter en fdsel skulle være ret stor pga hormonerne..  

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Meget stor har jeg ladet mig fortælle! 

Hvornår mens kommer første gang, er meget forskellig fra kvinde til kvinde! Her fik jeg først mens efter 15 mdr jayy! Vh stine

Anmeld

27. april 2012

Jelles

Min mand og hans Eks fik lavet en smutter kort tid efter den første var født, og en jeg indlagt med blev også gravid med det samme igen :-€

Anmeld

27. april 2012

bobbles

Anonym skriver:

Jeg har hørt noget om at man skal passe meget på lige efter man har født så har man meget nemt ved at blive gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.