Anonym skriver:
Okay, tusind tak
jamen det er lidt on and off, men ca i et år, nogle perioder er svære end ande synes jeg. når man bare gerne vil have en lille, så kan det bare ikke gå stærkt nok ! 
Jeg ved det, vi prøvede selv i 11 mdr før det skete.... det er voldsomt frustrerende.... Men jeg tror du skal passe på med at lægge for meget i det der med udflåd og andre tegn, for ofte tror jeg bare det gør det hele meget mere uudholdeligt... Jeg tolkede ALT som enten graviditetstegn eller som sygdom (tegn på vi ikke kunne få børn selv) og jeg var bare ved at gå ned af det til sidst... efter 10 mdr fik vi tid hos gyn og fik tid til inseminering to mdr efter, altså vi skulle have været insemineret i januar... SÅ kunne jeg endelig slappe af og tænke "nu får vi hjælp, så lykkes det"... Og så blev jeg gravid 6 dage efter!!
Jeg siger ikke at ens tanker ALTID har en indflydelse for det tror jeg ikke selv på, nogle kan være lige så desperate og blive gravide med det samme, mens andre der bare tager tingene stille og roligt, må vente flere år... Men jeg tror det sker for nogle at de simpelthen stresser kroppen og den derved ikke er i stand til at lade et barn gro i sig.... Hvis du forstår...
Så uden at vide noget om udflåddet overhovedet, tror jeg ikke du skal tænke videre over det... Hvis det lugter eller bliver meget mærkeligt samtidig med det klør eller er irriteret dernede kan det måske være noget svamp, men ellers tror jeg ikke det er noget af betydning...
Anmeld