nervøs for knude i bryst :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

th

Anonym skriver:

pyha det var godt at der ikke var noget !

men fordi vi har haft kræft i familien, så bliver jeg altså lidt nervøs , tror og håber nu heller ikke at det er noget helt vildt, vil bare ha' det overstået ved lægen så jeg ikk skal tænke mere på det

vi har også haft en del kræft i familien, min kæreste mor er død af brystkræft og hans moster valgte derfor at fjerne begge bryster.

hun fik også en knude i brystet for ½ år siden og det var en mælkeknude hun har en dreng på 4 år, så de kan godt bare kommer fik hun at vide.

for at det er det samme ved dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

baby84

Anonym skriver:

hej tøser...

sagen er at jeg den anden dag da jeg var i bad mærkede nogen underlige knuder i mit bryst ? nu er den så også lidt øm, jeg tog igår en graviditets test men den var negativ, og ved så ikk om det kan være mælkeknuder eller hvad man kalder det, for det er da 7 1/2 månede siden at jeg har ammet  -  skal til lægen idag og er rigtig bange , vi har haft en del kræft i familien, men håber det bedste og prøver ikke at tænkte i den retning at det kan være noget slemt, men det er svært... så er der nogen der evt? ved hvad det ellers kan  være ?

kryds  for mig

kender flere der som jeg selv har tendens til at danne bindevævsknuder. Jeg har to som måler 1-2cm. Er blevet scannet og de  var helt ufarlige. Det kan altså sagtens være noget ganske harmløst, men godt at få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.